Na letošním ženevském autosalonu se nám Polestar 1 nesmírně líbil. Po designové stránce jde o krásný kus automobilu. Na vlastní oči je ještě povedenější než na fotografiích. Polestar 1 ale rozhodně neodpočívá někde v garážích, ale poctivě se testuje.
Momentálně inženýři nejvíce pracují na tom, jak co nejlépe naladit software, který má pod palcem vektorování točivého momentu. Výkon 600 koní je potřeba rozumně přenést na vozovku. Další věcí je točivý moment, který je v případě elektromotorů k dispozici ihned.
„Polestar 1 musí být auto, ze kterého budete cítit, že ho máte pod kontrolou. Jde o vůz kategorie GT, které musí vykouzlit úsměv na tváři, ale zároveň být pohodlné pro každodenní cestování,“ řekl hlavní testovací jezdec Polestaru Joakim Rydholm.
V průběhu testování neměl Polestar 1 přesáhnout rychlost 200 km/h. Příští rok má dojít k finálnímu testování, takže sériová produkce se už blíží.