Toyota se rozhodla poskytovat komponenty vodíkového pohonu i třetím stranám a tím umořit část nákladů na vývoj. Aktuálně z této politiky těží francouzská firma Hyliko, která se rozhodla poskytovat mobilitu s karbonově negativní stopou jako službu. Zákazníkům poskytne komplexní řetězec lokální pyrolytické výroby zeleného vodíku z biomasy (vedlejší produktem je žádaná přísada do půdy biouhel), leasingu vozidel upravených podle zákazníkových potřeb a následně vyřídí veškerou administrativu ohledně získaných karbonových kreditů. Provoz nákladního automobilu na palivové články za těchto podmínek totiž nejenže neprodukuje skleníkové plyny, ale dokonce je aktivně potlačuje. Dokonce natolik, že majitel flotily 100 naftových kamionů může dosáhnout oficiální uhlíkové neutrality, pokud si pořídí stejné množství strojů s palivovými články.
Hyliko nabízí v tuto chvíli dva těžké nákladní automobily postavené na mechanických skupinách Renaultů. Tahač s celkovou hmotností 44 tun a podvozek 26 tun. S vodíkovým pohonem by měly ujet až 600 km na jedno naplnění, přičemž zastávka u plnicí stanice by neměla být delší než 20 minut a užitečná hmotnost by se neměla lišit od naftových alternativ. Hyliko nezapomíná zdůraznit, že všechny tyto parametry, včetně uhlíkové stopy, jsou výrazně lepší než u kamionů s ryze bateriovým pohonem.