Nikdy se na cestě vzhůru nesměj těm, které potkáváš, protože na ně možná narazíš i při návratu dolů. Toto pravidlo zjevně v Tesle nerespektují, protože za vrcholící čipové krize její představitelé nešetřili sebechválou a štiplavými poznámkami na adresu konkurentů, donucených omezovat výrobu. Tesla se tomuto problému vyhnula a v době, kdy ostatní sčítali ztráty za desetitisíce nevyrobených aut, produkci naopak navýšila. Jenže teď došlo i na ni.
Zastavování výroby se sice nekoná, ale redaktoři electrek.co zaznamenali množící se stížnosti zákazníků, že jim Tesla dodala vozy bez USB-C. A to často bez jakéhokoliv předchozího upozornění. Při dalším zkoumání navíc vyšlo najevo, že dotčeným autům nefunguje bezdrátová nabíječka. Sice nejde o zastavování výroby, ale o princip. Tesly nejsou levné zboží, a když zákazníkovi přijde nečekaně vůz s dírami místo konektorů, vypadá to jako další problém v komunikaci, kterých má automobilka beztak dost.
Problém se týká vozů, vyrobených kolem 11. listopadu letošního roku, části zákazníků, kteří si stěžovali na infolince, už byla slíbena dodatečná náprava, pravděpodobně v průběhu prosince. Nikdo z dotčených zákazníků ovšem zřejmě tuto informaci nedostal písemně.
You think they can’t communicate with their customers any more poorly and then this…
— Quinn Nelson (@SnazzyQ) November 13, 2021
Tesla stops shipping USB-C/wireless charging in new cars due to part shortages and fails to inform customers taking delivery. There are just holes lol https://t.co/p6EXxjfHPS pic.twitter.com/mJtp3cU5AO
To si zase nejaky anti Teslista snazi nahonit ego na klasickem Teslackem lajdactvi.