Nissan představil koncept vozu Nissan RE-Leaf. Jedná se o verzi, která je přímo stvořena pro pomoc při přírodních katastrofách. O novince informuje insideevs.com. Vůz má zvýšenou světlou výšku o 70 mm na celkových 225 mm. Disponuje plechovými kryty podvozku a dostal širší rozchody kol (+ 90 mm vpředu / + 130 mm vzadu). V kufru vozu je umístěn vytahovací stolek s 32palcovou LED obrazovkou a vyhrazený napájecí zdroj.
Elektromobil je dále uzpůsoben tak, aby projel i tím nejnáročnějším terénem. Proto je vybavený širokými terénními pneumatikami. Zajímavostí je možnost demontáže zadních sedadlech, aby byl dostatek prostoru pro případný další náklad. Nejdůležitější výbavou jsou ale zásuvky pro odběr elektrické energie. Ty jsou umístěné ve vozidle, další dvě voděodolné zástrčky jsou pak zvenčí v karoserii. Odběr elektrické energie je tak možný hned několika způsoby, což se hodí v případě zdravotnické pomoci.
Někteří by si ale mohli myslet, že kapacita 62 kWh je pro takové situace nedostatečná a že by pro tento případ měla být někde mezi 100 až 200 kWh. Důvodem takových obav je hlavně to, že vozidlo musí nejdříve dojet na postižené místo, kde je navíc dodávka elektřiny obvykle obnovena později. Podle společnosti Nissan ale není spotřeba energie u využitých zařízení tak vysoká, aby 62 kWh nestačilo. Například ventilátor spotřebuje za 24 hodin jen 21,6 kWh. Lékařský ventilátor intenzivní péče za stejnou dobu využije 3 kWh a 100W LED povodňové světlo také 2,4 kWh.