Harley-Davidson, který se chystá debutovat s první nabídkou elektronických motorek, se spojil se společností Alta Motors, aby využila technologii EOEM v San Francisku. MV Agusta oznámila, že oživí jméno Cagiva elektromotocyklem. Yamaha je jednou z mnoha japonských společností, které značně investují do elektrických pohonných jednotek. Kymco investuje do celého ekosystému pro nabíjení měst a dokonce i tradiční Royal Enfield řekl, že v blízké budoucnosti odhalí elektrickou motorku. Když společnost Statista nedávno oznámila prognózy, vyšlo najevo, že celosvětový prodej e-biků dosáhne v roce 2023 přibližně 40 milionů kusů.
Jedním z hlavních faktorů ovlivňujících tuto předpokládanou hodnotu je Čína, která by měla být většinovým odbytištěm s očekávanými projekcemi téměř 35 milionů kusů v příštím půl desetiletí. To znamená, že pouze šest milionů z celkového počtu prodaných jednotek půjde na americký a evropský kontinent. A dále se očekává, že oba uvedené trhy spolu s čínským nadále porostou.
Není překvapením, že jednou z nejsilnějších sil na tomto trhu jsou městské a příměstské oblasti. Zvýšené prodeje elektrických dvoukolek mají na svědomí bikesharingové služby jako například DriveNow společnosti BMW nebo Scoot Network v San Francisku.
Počet začínajících podniků v oblasti EV se prudce zvýšil i v posledních několika letech a zdá se, že i tento trend se zintenzivňuje.
Zdroj: insideevs.com