Ford ani General Motors se netají tím, že hlavním motivem přechodu na teslovský standard NACS jsou ušetřené stamiliony dolarů za budování vlastní nabíjecí sítě, kterou oba koncerny svým zákazníkům slíbily. Přejdou proto od roku 2025 na konektory Tesla a přijdou k hotové nabíjecí síti Superchager. Tato překvapující zpráva vyvolala očekávání, jak se zachová třetí z velkých hráčů na severoamerickém trhu, tedy Stellantis, v jehož správě se nyní nachází Chrysler.
Zástupci automobilky k tomu sdělili agentuře Reuters, že podobný krok intenzivně zvažují a že je pro ně prioritou zachování maximálního komfortu pro své zákazníky. Řeč byla především o vlastním produktu Free2Move Charge zastřešujícím veškeré zákaznické nabíjecí služby. Stellantis je proti oběma konkurentům ve velice výhodné pozici, protože na severoamerickém trhu se dosud do prodeje elektromobilů ve velkém nepustil, čili by jej případný přechod na NACS bolel mnohem méně než Ford i GM, kteří v regionu už nějakou dobu úspěšně prodávají velká množství bateriových aut.