Škoda Auto spustila předobjednávky na elektrifikované modely. Zatím jen v Norsku

Škoda Auto spustila předobjednávky na elektrifikované modely. Zatím jen v Norsku
  • Mají-li Norové o elektrifikovaný model od Škody Auto zájem, musí složit zálohu okolo 13 tisíc korun
  • Baterie Škody Citigo iV má kapacitu 36,8 kWh a dojezd dle WLTP činí 265 kilometrů
  • Plug-in hybridní Superb má díky baterii o kapacitě 13 kWh zvládnout na jedno nabití až 55 kilometrů dle WLTP

Škoda Auto pomalu vstupuje do doby elektromobilní. V nabídce už má elektrické Citigo a také Superb v plug-in hybridním provedení. Není asi velké překvapení, že Škoda Auto chce své nové modely primárně nabídnou na trzích, které jsou elektromobilitě zaslíbené. Tím je například Norsko. A právě tam Škoda spustila předobjednávky na své elektrifikované modely, píše electrive.com. Pokud máte o nějaký model zájem, musíte složit kauci 520 eur, tedy lehce přes 13 tisíc korun. Částka vám později bude odečtena z ceny automobilu.

Citigo iV přebírá celou řadu technických řešení od svého sesterského modelu e-up! od Volkswagenu. Ve voze nejdeme elektromotor o výkonu 61 kW s maximálním točivým momentem 210 Nm. Energie vozu je uložena v lithium-iontové baterii s kapacitou 36,8 kWh. Díky tomu má městský minivůz dojezd až 265 kilometrů v režimu WLTP. Z 0 na 100 km/h je nejmenší model z vozů Škoda schopen vystartovat za 12,5 sekundy a z 60 na 100 km/h se dostane za 7,6 sekundy.

Citigo iV je první sériový elektromobil pod značkou Škoda

Technické parametry Škoda Citigo iV (2019)

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 3 597 × 1 645 × ? mm, ? kg
PohonElektřina
Výkon, toč. moment: 210 Nm
Baterie36,8 kWh, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 265 km
Infotainment? displej
Cena

Plug-in hybridní verze Superbu disponuje lithium-iontovou baterií o kapacitě 13 kWh, která mu umožňuje pouze za využití elektrické energie dojezd až 55 km dle cyklu WLTP (dojezd v kombinovaném režimu se spalovacím motorem činí 850 km). Za použití wallboxu o výkonu 3,6 kW je možné automobil nabít za 3,5 hodiny. Při nabíjení ze zásuvky je pak dobré nechat automobil nabíjet přes celou noc. Konektor pro nabíjení vozu je umístěn pod krytkou v masce chladiče.

Škoda představila plug-in hybrid Superb iV

Technické parametry Škoda Superb iV (2019)

Kompletní specifikace
Konstrukceliftback, 4 869 × 1 864 × 1 469 mm, ? kg
PohonHybridní (elektřina/benzin)
Výkon218 (156) koní, toč. moment: 400 Nm
Baterie13 kWh, konektory: Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 795 + 55 km
Infotainment8" dotykový displej
Cena
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze