Škoda Auto se pochlubila hospodářskými výsledky za rok 2024 a nutno dodat, že se bylo čím chlubit. V časech, kdy velká část konkurentů hlásí prudké propady, propouštění či rovnou hrozící krachy, dokázala tuzemská značka zvýšit prodeje, tržby, provozní zisk, marže i čistý peněžní tok. Podařilo se totiž nejen zvýšit odbyt, ale i vylepšit skladbu prodaných modelů a zároveň pohlídat náklady díky úspornému programu Next Level Efficiency+. K dobrým výsledkům přispěly i pozitivní kurzové vlivy a další externality. Tento stav umožňuje automobilce pokračovat v transformaci a dále pracovat na udržení konkurenceschopnosti se zdravými ekonomickými základy.
Symbolem úspěšného roku je poskočení z předloňského sedmého na loňské čtvrté místo na evropském trhu, který je pro značku stále stěžejní a po postupném útlumu čínských aktivit ještě dlouho takový zůstane. Sice se stále nepodařilo navrátit k sedmimístným prodejům z let 2014–2020, avšak loňských 926 600 prodaných automobilů znamená pokračující růst od roku 2021, kdy se naplno projevila covidová krize, ještě umocněná polovodičovou krizí. Konkrétně to reprezentuje meziroční růst o 6,9 %. Tržby dosáhly částky 27,787 miliardy eur (696,064 miliardy korun), což je historický rekord a o 4,7 % procenta více, než předchozí rok. Provozní zisk 2,305 miliardy eur (50,864 miliardy korun) je přesně o 30 % větší oproti předchozímu roku, čistý peněžní tok 2,028 miliardy eur (50,801 miliardy korun) je pak více než dvojnásobný (+116,2 %). Na pozitivních výsledcích se částečně projevil i pokles investic o 4,6 % na 1,825 miliard eur (45,716 miliardy korun).
Automobilce se vloni povedlo uvést na trh rekordní počet nových a modernizovaných modelů. Vedle novinek Elroq, Superb, Kodiaq a Kylaq (pro indický trh) tak došlo i na faceliftované modely Octavia, Scala a Kamiq. Představila rovněž modernizovaný Enyaq, který se dostane do prodeje letos. Ještě před modernizací se podařilo Enyaqu dosáhnout řady pozoruhodných prodejních úspěchů. Jen vloni si ho vybralo 79 500 zákazníků, na řadě trhů se stal nejprodávanějším elektromobilem a předstihl i do té doby nedostižnou Teslu Model Y.