SEAT momentálně nemá ve své nabídce žádný elektrifikovaný model, ale z dobře informovaných zdrojů víme, že už letos se jednoho modelu, který půjde nabíjet, dočkáme. A tom ale až někdy jindy. SEATu se minulý rok dařilo a první měsíc nasvědčuje tomu, že by tomu tak mohlo být i letos.
Globální prodeje společnosti SEAT na začátku roku 2019 navázaly na pozitivní trend uplynulých let. Španělský výrobce automobilů dodal v lednu 44 500 vozů, což je historicky nejvyšší objem lednového prodeje a o 14,2 % více než dosavadní rekord 38 900 vozidel dosažený v prvním měsíci roku 2018. SEAT začal tímto výsledkem nový rok růstu poté, co v roce 2018 vykázal nejvyšší prodeje v 68leté historii společnosti. Celkem 517 600 dodaných vozidel představovalo nárůst o 10,5 % v porovnání s rokem 2017.
Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT odpovědný za prodej a marketing, zdůraznil: „Ostrý nárůst prodeje v lednu nám dodává optimismus ohledně dalšího zvyšování počtu prodaných vozů SEAT v roce 2019. Podobně jako rok 2018 bude i letošní rok plný výzev. Máme naprostou důvěru ve čtyři pilíře naší značky (Ibiza, Arona, Leon a Ateca) i v nový model Tarraco, který je dalším impulzem pro zvyšování našeho prodeje i v roce 2019. Zásadním způsobem přispěje k letošnímu růstu také značka Cupra a zejména model Cupra Ateca.“
SEAT se může rekordními lednovými výsledky pochlubit také v České republice. „V lednu 2019 jsme předali zákazníkům 732 vozidel, což je náš historicky nejlepší vstup do nového roku,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika a ředitel značky Cupra v České republice. „Čeští zákazníci mají velký zájem především o naše modely SUV včetně nové vlajkové lodi Tarraco. S Tarracem zahajujeme letošní produktovou ofenzivu, která přinese k prodejcům značky SEAT řadu atraktivních novinek. Také prodeje prvních vozů značky Cupra nám dělají radost,“ dodává Novák. „Těší nás, že zájem o tyto modely nepřetržitě roste.“