Rivian se pochlubil novým videem, v němž názorně ukazuje, jak v tuhých zimních podmínkách testuje model R1T. Podle electrek.co se Rivian R1T musí vypořádat například s mrazy okolo -40 °C. Krom toho se zkoumá výdrž baterií, které v takových mrazech musí nabízet stále co nejvyšší kapacitu. Samotné vedení značky dodává, že vůz je zkonstruován tak, aby se minimalizoval jakýkoliv pokles výkonu nebo se zmenšil dojezd vlivem extrémně nízkých teplot.
Welcome to Baudette, Minnesota. Home of Willie the Walleye and North America's largest cold weather testing facility, where hundreds of Rivian systems are currently being validated in sub-zero temperatures. Check out our latest blog post for more: https://t.co/IqnW6pnx5l pic.twitter.com/L1zA0Cllgi
— Rivian (@Rivian) February 26, 2021
Pokud nastoupíte do vozidla po celonočním mrazu okolo -40 °C, bude trvat přibližně 20 minut, než se baterie zahřejí na požadovanou teplotu. Teprve pak se vůz bude chlubit plným výkonem. Současně technika modelu R1T vypočítá odhadovaný dojezd, přičemž zohlední venkovní teplotu, jízdní podmínky a aktivované elektrické spotřebiče v kabině. Rivian zároveň pečlivě ladí jízdní nastavení, čímž chce zaručit skvělou ovladatelnost a trakci na takřka jakémkoliv povrchu. Součástí vývoje je i strategie vlastního ohřevu baterií, kdy se baterie v krutých mrazech budou vyhřívat na určitou teplotu, aby neklesl výkon pod požadovanou mez. Teprve po spuštění zapalování se pak spustí dodatečné zahřátí baterií.