Ve větrném tunelu byl otestován „full-scale“ model postavený speciálně pro zkoušku aerodynamiky. Vůz byl osazen plně funkčními aktivními komponenty pro snížení aerodynamického odporu, realistickým odpružením a brzdami. Každá změna musela být v souladu s požadavky na konstrukci, inženýrství, homologaci, ergonomii, kinematiku, proveditelnost a další. Po dosažení uspokojivého stavu a před začátkem investic do výrobních nástrojů bylo potřeba ověřit a porovnat výsledky testů v aerodynamickém tunelu.
Elektrický hypersport Rimac C_Two představil chorvatský výrobce již v březnu tohoto roku. Pod kapotou ukrývá 1 914 koní, z 0 na 96 km/h zrychlí za 1,85 sekundy a autonomní jízdu zvládá na čtvrté úrovni. Baterie má kapacitu 120 kWh. Výkon generují čtyři elektromotory. Přední náprava využívá pár jednorychlostních převodovek, zatímco zadní náprava využívá pár dvourychlostních převodovek s karbonovou spojkou, díky čemuž je vůz schopen maximálně využít svůj obří točivý moment 2 300 Nm.
Zajímavá je také technologie pohonu všech kol s propracovaným systémem rozdělování točivého momentu. V každém podběhu se také ukrývá karbon-keramický brzdový kotouč o průměru 390 mm, kterému sekundují 6pístové brzdové třmeny na obou nápravách. Šasi vozu je postaveno převážně z karbonu a podvozek využívá elektronicky ovládané tlumiče, díky kterým je možné upravovat světlou výšku.
Produkce hypersportovního elektrického vozu C_Two by měla začít v nejbližších měsících. Celkově by mělo být vyrobeno 150 kusů. Aerodynamické testování je jednou z posledních fází přípravy do sériové výroby. Cena zatím nebyla zveřejněna, odhaduje se na zhruba 42 milionů korun.