V době, kdy se v tehdy ještě samostatném Rimacu plánovala výroba na řádově stovky elektromobilů, baterie se příliš neřešily. Prostě se hledal dodavatel těch nejlepších na trhu. Jenže dnes, po spojení s automobilkou Bugatti, se situace radikálně změnila. Už od příštího roku se počítá s výrobou desítek tisíc bateriových sad ročně (v roce 2023 konkrétně 40 000), v roce 2028 už jich má být 200 000. Ty samozřejmě nebudou jen pro vlastní spotřebu, dodávány budou například pro chystaný Aston Martin Valkyrie a také pro zatím nespecifikovaný model švédského Koenigseggu. Články však má vyrábět externí firma, Rimac podle insideevs.com údajně jedná se třemi výrobci.
Rimac aktuálně vyvíjí platformu počítající s kulatými články o novém standardním průměru 46 mm, jaký používá i Tesla ve svých bateriích 4680, jenže, na rozdíl od Američanů používajících 8cm články (jak je zakódováno v jejich názvu), Rimac bude experimentovat s jejich různými výškami. Dalším cílem jsou strukturální bateriové bloky, které mají výrazně ušetřit hmotnost. V jejich případě by totiž 75 % hmotnosti baterie připadalo na samotné články.