Retro je slepá ulička, zní z Volkswagenu, který zavrhuje elektrického Brouka

Retro je slepá ulička, zní z Volkswagenu, který zavrhuje elektrického Brouka
Fotografie: Volkswagen
  • Uvedl to sám šéf koncernu Thomas Schäfer v rozhovoru pro Autocar
  • Stalo se tak v návaznosti na digitální ztvárnění toho, co se zdálo být moderní interpretací ikonického Brouka, pro připravovaný film Miraculous: Ladybug & Cat Noir, The Movie

Jak se zdá, Volkswagen Beetle, jeden z nejikoničtějších vozů v historii německé společnosti Volkswagen, nebude v rámci strategie značky obnoven pro plně elektrickou budoucnost.


Informace pocházejí přímo od šéfa koncernu Thomase Schäfera, jenž se rozhovořil pro Autocar, který následně citoval insideevs.com. To vše v návaznosti na digitální ztvárnění toho, co se zdálo být moderní interpretací ikonického Brouka. Červené vozidlo, které si můžete prohlédnout na obrázku výše, představuje počítačově generovaný koncept navržený pro příhodně pojmenovanou superhrdinku Ladybug, která hraje v připravovaném animovaném dětském filmu Miraculous: Ladybug & Cat Noir, The Movie.

Když Thomas Schäfer mluvil o spoléhání se na nostalgii při oživení určitých modelů z minulosti společnosti, uvedl, že by to byla slepá ulička. „Samozřejmě máme v naší historii mnoho jmen, ale je jich jen, řekl bych, o něco více než hrstka, která jsou skutečně ikonická a globální. Vytvořili byste znovu Scirocco nebo Arteon? Pravděpodobně ne.“ Ohledně comebacku legendárního vozu Volkswagen Beetle Schäfer říká, že má to nejlepší za sebou a že je čas posunout se dál s modely, které v posledních letech zaznamenaly výrazný úspěch.


Neřekl bych to se 100% jistotou. Ale z toho, kde teď jsme, bych o tom neuvažoval,“ komentoval Thomas Schäfer dotaz na elektrický Volkswagen Beetle a dodal: „Jsme hrdí na naše dědictví, není na tom nic špatného. A když se podíváte zpět, je na co být hrdí. Ale není to jediné, co nás definuje.

Zdá se tak, že elektrická budoucnost bude spojena spíše s modely jako Golf a Tiguan, jak jsme vás již informovali. Například ID.7 sedan pak lze prakticky považovat za náhradu stárnoucího Passatu v elektrickém věku, zatímco připravované cenově dostupné ID.2, o němž si můžete přečíst zde, by mohlo nahradit současné Polo.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze