Renault pracuje na změně výrobní strategie pod vedením technického ředitele Gillese Le Borgneho, který byl v roce 2020 zlanařen od PSA, kde vytvořil mj. multipohonovou platformu EMP2, která pomohla koncernu k rekordním ziskům. V Renaultu pracuje na výrazném zkrácení výrobního cyklu nových modelů, přičemž prvním plodem jeho snahy je Renault 5 Electric, který na výrobní lince stráví o něco více než devět hodin. To je hodnota výrazně pod evropským průměrem a cesta k výrazným úsporám. Pro srovnání – spalovací Clio si v továrně před expedicí pobude 14 hodin, někteří konkurenti na totéž potřebují u stejně velkých modelů až 18 hodin. Skvělý výsledek u Renaultu je zásluhou mj. společnosti AlixPartners, specializované na restrukturalizace.
Devět hodin není zdaleka Le Borgneovou cílovou metou. S novým elektrickým Twingem se chce dostat ještě výrazně níže. Pomůže to splnit zamýšlenou startovní cenu pod 20 000 eur (500 tisíc korun), za jakou aktuálně žádný nový evropský elektromobil koupit nelze. Jak se podařilo výrobní čas snížit, popisuje Le Borgne v rozhovoru pro Automotive News Europe.