V Evropě to bude zcela poprvé, kdy SUV od Hondy nabídne pokročilou technologii hybridního hnacího systému s více režimy (iMMD). Ten se skládá ze dvou elektromotorů, dvoulitrového zážehového motoru s Atkinsonovým cyklem a inovativní přímé převodovky, zajišťující vysokou míru účinnosti.
U CR-V bude samozřejmě možné využívat hybridní pohon na 100 % a bude tedy možné přepínat mezi jednotlivými jízdními režimy podle situace. Konstruktéři dbali na to, aby přechod mezi jednotlivými zdroji energie byl pro cestující téměř nepostřehnutelný, a to včetně zapnutí a vypnutí motoru, když vůz stojí. Můžeme se tedy těšit na hladkou a mimořádně tichou jízdu. Ve voze budete na velkém displeji informováni o jednotlivých aktualitách z jízdy, aby řidič lépe porozuměl tomu, jak při pohonu vozu jednotlivé zdroje energie spolupracují. Dále zde budou i údaje o stavu akumulátoru či graficky znázorněný tok energie a stav dobíjení systému.
Automobilka v Evropě plánuje zahájení výroby v říjnu 2018, přičemž první dodávky zákazníkům proběhnou počátkem roku 2019.