Preferujete auta s „batohem na zádech“? Počkejte si na Porsche Taycan Cross Turismo

Preferujete auta s „batohem na zádech“? Počkejte si na Porsche Taycan Cross Turismo
  • I Porsche Panamera nejdříve přišla v klasické verzi a později dorazila s větším zavazadelníkem
  • Spekuluje se, že k oficiálnímu odhalení dojde na konci příštího roku

Porsche Panamera přišlo na trh nejdříve v klasické verzi a později dorazila verze Sport Turismo, kterou s trochou nadsázky můžeme pojmenovat jako Panameru s „batohem na zádech“. A podobný scénář se bude opakovat v případě prvního elektromobilu od Porsche. Jen nepůjde o Sport Turismo, ale o Cross Turismo.

Porsche Taycan se už světu představilo a webu autoblog.com se povedlo nafotit i verzi s s „batohem na zádech“, která se už testuje a Porsche ji brzy zařadí do své nabídky. V minulosti jsme si na fDrive.cz Porsche Panameru s „batohem na zádech“ mohli vyzkoušet a můžu potvrdit, že větší zavazadelník se může hodit. Druhá věc je, že někomu se taková karosérie prostě líbí.

V útrobách budou jistě stejné pohonné jednotky jako v Porsche Taycan. K dispozici tedy hned několik kapacit baterií. Cena Porsche Taycan startuje na 103 800 dolarech, což je cca 2,4 milionu korun za verzi 4S. Spekuluje se, že Cross Turismo se světové premiéry dočká na konci příštího roku.

Porsche Taycan je ještě krásnější, než jsme si mysleli (autosalon Frankfurt 2019)

Technické parametry Porsche Taycan 4S Performance Battery

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 963 × 1 966 × 1 381 mm, 2 140 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon390 kW, 530 koní, točivý moment: 640 Nm
Baterie79,2 kWh (71 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 225 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 25,6 kWh / 100 km, dojezd: 407 km
Cena od3 020 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze