Porsche vylepšilo Taycan. Rychleji jede, rychleji se nabije a má nové funkce

Porsche vylepšilo Taycan. Rychleji jede, rychleji se nabije a má nové funkce
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Porsche Taycan nově rychleji zvládne akceleraci na 200 km/h i sprint na čtvrt míle
  • Volitelně dostane 22kW palubní nabíječku a funkci na prodloužení životnosti baterie
  • Obdrží také nové příplatkové funkce a nové barvy

Porsche Taycan se neprodává dlouho, ale už přichází s řadou vylepšení v rámci přechodu na modelový rok 2021. Bude mít lepší akceleraci, rychlejší nabíjení, nové barvy a možnost připlatit si nové funkce. Píše o tom motor1.com.

Porsche Taycan se rozjede ještě rychleji

V prvé řadě Porsche zapracovalo na dynamice u nejrychlejší verze Turbo S, aby byla ještě lepší. Změna se projeví zejména v disciplínách, ve kterých se Taycanu daří – zrychlení z 0 na 200 km/h a sprintu na čtvrt míle. Při zapnuté funkci Launch Control se na 200 km/h rozjede za 9,6 sekundy, tedy o 0,2 sekundy rychleji. Rychleji projede i čtvrt míle s pevným startem a sice nově za 10,7 sekund, tedy o desetinu sekundy rychleji než dříve.

Další změnou je, že na barevném head-up displeji je možné zobrazit více informací, je totiž rozdělen do tří částí. Může zobrazovat například navigační displej, ukazatel výkonu výkonu a další předvolby vybrané řidičem. Podpora bezdrátových aktualizací také umožňuje společnosti Porsche využít příplatkové funkce, které si zákazníci mohou předplatit. Jsou to například funkce Active Lane Keep Assist za 19,50 eur (v Německu) nebo Porsche Intelligent Range Manager (PIRM), který tamtéž stojí 10,72 eur. Zákazníci je samozřejmě mohou mít trvale za jednorázový poplatek ve výši 808,10 eur, resp. 398,69 eur.

Nově je také možné místo základní 11kW palubní nabíječky objednat 22kW, díky které se zkrátí doba nabíjení třífázovým střídavým proudem. Zároveň ale Porsche přidává funkci pro rychlonabíjení, která prodlouží životnost baterie omezením nabíjecího výkonu na 200 kW.

Třešničkou na dortu pak je volitelný paket Carbon Sport Design nebo sedm nových barev karoserie, mezi kterými je například ledově-šedá nebo kávově-béžová, obě metalické. Jediná z nových barev, která není metalická, je Neptun Blue.

Technické parametry Porsche Taycan Turbo S

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 963 × 1 966 × 1 381 mm, 2 295 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon560 kW, 761 koní, točivý moment: 1 050 Nm
Baterie93,4 kWh (83,7 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 270 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 26,9 kWh / 100 km, dojezd: 412 km
Cena od5 270 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze