Hned jak byl Velar představen, bylo jasné, že má Porsche Macan problém. Nový Land Rover se sportovně laděnou SUV karoserií možná bude bez problémů přetahovat zákazníky, kteří dříve volili nejen Porsche, ale například i BMW X6 nebo Mercedes GLE Coupé.
Range Rover Velar – Autosalon Ženeva 2017
Kola s rozměrem 22 palců budí respekt, stejně jako celý zbytek vozu v čele s krásnými detaily, jako jsou vysouvací kliky, ozdobné znáčky nebo dvě chromované koncovky výfuku. V noci jsou skvělým pomocníkem laserová světla s dosvitem až 550 metrů. K dispozici je celá řada paketů lehce měnících vzhled. Nejagresivnější verze R-Dynamic dodává několik černých detailů a přední nárazník je snížený o několik centimetrů. Zvolit můžete ještě paket Black nebo Luxury, které nabízejí další možnosti, jak se ještě více odlišit.
Vnitřek vozu by opravdu šel přirovnat k oáze klidu, je jednoduchý, střízlivý a především moderní. Čert vem 20 parametrů nastavení sedaček, mnohem více si užijete kvalitní materiály a dva desetipalcové displeje multimediálního systému Touch Pro Duo. Trošku nás mrzelo, že na systému běželo demo a nemohli jsme si jej vyzkoušet. Ovládání v naprosté většině probíhá pouze skrze dotykové displeje. Rukou nahmatáte pouze dva hardwarové kruhové ovladače.
Byla by ostuda mít v takovém pokladu klasické budíky, proto jejich funkci převzal 12,3palcový dotykový služebník. Pokud by vám byly tři displeje málo, zbytek informací se bude vznášet zhruba dva metry před řidičem, což by měl zařídit plnobarevný head-up displej.
Základní cena vozu startuje na 1 559 569 Kč, což je na tuto kategorii cena více než přívětivá.