Polestar představil svou aktualizovanou strategii, která zahrnuje významné změny. Jednou z novinek má být prodej emisních povolenek, o němž jsme vás už dříve informovali. Polestar také urychluje svůj přechod k aktivnímu prodejnímu modelu s novými maloobchodními partnery a více maloobchodními prostory. Spolu s partnery firma plánuje expandovat ze 70 na 130 maloobchodních ploch v Evropě a z 36 na 57 pak v Severní Americe, aby měli zákazníci na výběr v tom, zda chtějí vůz pořídit online, nebo si pro něj dojít do „klasického“ dealerství. Polestar se také nyní zaměří na Francii, kde prodej začne v roce 2025. O rok později pak značka plánuje expanze ve východní Evropě, Asii a Latinské Americe.
A new year, a new chapter.
— Polestar (@PolestarCars) January 16, 2025
In case you missed this afternoon's news, here are the five things you should know from our business update.
Michael Lohscheller, CEO Polestaru, k tomu říká: „Stavíme na silné značce Polestar, jejíž jádro tvoří design a výkon. K tomu, aby se z této uznávané progresivní značky stal úspěšný a životaschopný podnik, jsou však zapotřebí výrazné změny. Urychlujeme naši maloobchodní expanzi a obchodní transformaci a zároveň upravujeme naši budoucí modelovou řadu a výrazně snižujeme naši nákladovou základnu. Jak z hlediska objemů, tak financí očekáváme, že rok 2025 bude nejsilnějším rokem v historii Polestaru.“
Polestar 5 přijde letos, Polestar 7 se plánuje vyrábět v Evropě
Firma také uvedla, že ve druhé polovině roku 2025 je plánovaný začátek prodeje Polestaru 5, prvního vozu značky, který použije 800V architekturu. Spolu s tím jsme se dozvěděli o Polestaru 7, prémiovém kompaktním SUV, jež má vznikat v Evropě (kde přesně, to jsme se nedozvěděli).
Philipp Römers, šéf designu v Polestaru, uvedl: „Polestar je známý svým progresivním designem, kde každé auto vyniká – stejně tak Polestar 7. Je neuvěřitelně vzrušující přinést designový étos Polestaru do nového segmentu. Polestar 7 bude vše, co od nás naši zákazníci očekávají, a to jak z hlediska designu, tak výkonu.“