Operační systém od Googlu není jen výsadou chytrých telefonů či tabletů, ale také vozidel. Jeho automobilní provedení s názvem Android Automotive přitom umožňuje širokou upravitelnost celého rozhraní ze strany automobilky, tudíž může (na rozdíl od Android Auto, které pouze zrcadlí speciální rozhraní z propojeného telefonu) vypadat značka od značky jinak. V případě japonské Hondy pochopitelně rovněž došlo k úpravám ze strany výrobce a nyní se díky autonews.com, 9to5google.com a theverge.com můžeme podívat na první snímky toho, jak bude toto řešení infotainmentu vlastně vypadat.
Jako první model výrobce Honda se systémem Android Automotive dorazí nový Accord, který má být dostupný v příštím roce. Honda Accord (v provedení Touring) bude vybavena 10,2" digitálním kokpitem a také 12,3" obrazovkou infotainmentu, která se tak stane největším displejem, jaký kdy Honda do svého vozidla nasadila. Stejně tak nebude scházet podpora 15W bezdrátového nabíjení, pokročilý audiosystém Bose s 12 reproduktory, podpora CarPlay i Android Auto a praktický 6" head-up displej. Chybět pochopitelně nebude ani podpora Google Asistenta, který je však integrovaný přímo do vozu, tudíž je schopný zodpovědět i pokročilejší dotazy – například aktuální dojezd. Schopnost Google Asistenta odpovídat i na takovéto dotazy je jedním z rozdílů oproti hlasovému asistentovi u Android Auto.
Podle zástupce Hondy nasazení nového systému Android Automotive zároveň přinese podporu aktualizací skrze vzduch (tzv. OTA) po dobu 2, 3 nebo až 8 let od prodeje vozu. To má podle Hondy přinést naprosto nový zážitek pro majitele vozu a změnit dynamiku trhu s ojetými vozidly. Vylepšování vlastností vozidel i po několika letech od nákupu je ostatně doménou Tesly, která takto například vylepšuje knihovnu her, přidala na přání uživatelů speciální režim pro domácí mazlíčky čekající ve voze či umožnila využití integrovaných kamer pro bezpečnostní záznam a další funkce.