Ferdinand Piëch, potomek jediné dcery Ferdinanda Porsche, se v automobilovém světě proslavil zejména jako tvůrce úspěchu značky Audi a také jako dlouholetý předseda dozorčí rady Volkswagenu. Pod jeho vedením Němci odkoupili Lamborghini a Bentley a oživili značku Bugatti. Teď se však o slovo hlásí jeho syn Anton, který však nemá zájem o práci v koncernu, kterému dal základ už jeho praděda. Místo toho s nemalými ambicemi založil svou vlastní automobilku.
Piëch Mark Zero je malé dvoumístné kupé s velmi tradičním designem, ale jak je už dnes mezi koncepty standardem, jeho pohon zajišťují elektromotory. Vůz má nabídnout dojezd kolem 500 km dle cyklu WLTP. Tomu dopomáhá na elektromobil relativně nízká váha kolem 1 800 kg. Vzduchem chlazená baterie je navíc umístěná kolem zadní nápravy, což má díky specifickému rozložení hmotnosti vozu dodat jízdní vlastnosti podobné běžnějším spalovacím sporťákům. Baterie jsou chlazeny pouze vzduchem. Rychlonabíjení pomocí konektoru CCS trvá zhruba 4 hodiny a 40 minut do 80% kapacity baterie. O pohon se starají 3 elektromotory: jeden na přední nápravě a dva na zadní, každý o výkonu 150 kW. Celkový výkon je tedy 450 kW.
S modulární platformou použitou na elektrické kupé má mladá firma velké plány. Kromě elektropohonu je údajně možné do ní zabudovat i běžnou spalovací jednotku, hybridní pohon či palivové články a Piëch ji plánuje kromě vlastních modelů licencovat i dalším automobilkám. Samotný Piëch pak plánuje kromě produkční verze sportovního kupé také výrobu čtyřmístného sedanu a sportovní SUV nebo crossover, které se na rozdíl od kupé mohou dočkat větších prodejních úspěchů.