Peugeot E-3008 už zná české ceny

11
Peugeot E-3008 už zná české ceny
Fotografie: Peugeot
  • Peugeot již několik měsíců před českým tržním debutem zveřejnil ceny modelu 3008
  • V ceníku v tuto chvíli figurují pouze hybridní a čistě elektrické verze
  • Součástí je zaváděcí plošná akční sleva

Peugeot zveřejnil první ceník nového modelu 3008. Ten obsahuje kromě hybridu také první, základní verzi čistě elektrického pohonu s pohonem předních kol, baterií 73 kWh netto a výkonem 214 k. Ta v bohaté výbavě Allure začíná na částce 1 160 000 Kč, respektive v rámci plošné zaváděcí slevy na 1 119 000 Kč. V nabídce je vrcholná linie GT, dražší o 120 000 Kč. Po slevě za ni tedy dáte 1 239 000 Kč. Do standardu patří výzbroj AC nabíječkou 11 kW a DC 160 kW, tepelné čerpadlo, předtápěcí těleso 5 kW/400 V, pádla pod volantem k trojstupňovému nastavení rekuperace, aplikace s telematikou, kompletně LED osvětlení, bezklíčový přístup, akustické vrstvené čelní sklo či specifická architektura palubní desky i-Cockpit. Nikdy nechybí ani AGR řidičovo sedadlo s bederní opěrkou a elektricky nastavitelným sklonem opěradla, couvací kamera či multimédia s DAB+, AA/ACP či connect box na nouzové nebo asistenční volání.

Vyšší specifikace GT přidává asistenty s adaptivním tempomatem stop & go, ostřikovač couvací kamery plus přední senzory, maticové světlomety s asistentem dálkových světel, panoramatický i-Cockpit s 21" zakřiveným displejem, ambientní osvětlení, vyhřívaný volant, samostmívací vnitřní zrcátko, alkantarové čalounění v kombinaci s koženkou, koberečky, on-line navigaci TomTom, bezdrátovou nabíječku mobilů, 20" kola místo 19", černou střechu a optické doplňky. K mání je pro obě linie kožené prošívané čalounění nappa, pro GT navíc s masáží a odvětráváním, tažné zařízení, celkem šest metalických barev, vyhřívané čelní sklo s voličem jízdních režimů, paket panoramatických kamer a pokročilých asistentů či paket střešního okna, vrstvených akustických bočních skel, audiosystému Focal s 9 reproduktory a senzoru kvality vzduchu AQS.

Technické parametry Peugeot e-3008 210k

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 542 × 1 895 × 1 641 mm, ? kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon157 kW, 214 koní, točivý moment: 343 Nm / 250 ot/min
Baterie? (73 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 160 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 524 km
Cena od1 119 000 Kč
Diskuze ke článku
Dini Dini
Dini Dini
Trochu sebevědomá cena, ne? Mají nabízet i 98kWh verzi, ta bude stát ještě tak o 120k víc...Nesedím na prdeli z Modelu Y, ale je to konkurent za skoro stejný peníze, Enyaq 85 je podle mě ještě lepší a bude taky za podobný peníze (i když třeba mírně hůř vybavenej)
den
den
Naposledy upraveno: 7. 3. 13:35
Kouknul jsem video recenzi. Běžné problémy sdílené platformy: málo místa vzadu, predokolka, mdlý řízení, slabá rekuperace i na 3 stupeň. Infotaiment občas zmrzne. Navíc mizí ovládání klimatizace když pustíš CarPlay/Android Auto. To je takova divna chyba.
A hodně štěstí s vyloupáním hmyzu z předního nárazníku.
Ing.Václav Hellebrand
To aby se Tesla začala bát, že ji toto auto vytlačí z trhu. Za ty peníze, neberte to.
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Jako o Tesle jsem dlouhou vůbec neuvažovat, ale nyní a ohledem na agresivní cenu TY s LFP, RWD, prostor jak malá dodávka...začíná to být k zamyšlení...aspoň už má Stellantis tažné...

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze