Otevřený sporťák od MG má první ceny. Základ má 340 koní a koupíte ho u sousedů

4
Otevřený sporťák od MG má první ceny. Základ má 340 koní a koupíte ho u sousedů
Fotografie: MG Motor
  • Sportovní elektrický kabriolet přichází na slovenský trh
  • Díky tomu víme přibližné ceny, které očekáváme na českém trhu
  • K dostání jsou dvě verze s odlišným pohonem a výkonem

MG Cyberster jsme vám poprvé představili v rámci české premiéry v Praze. Tehdy jsme se dozvěděli, že v nabídce budou dvě varianty a již letos v létě měl být Cyberster v prodeji. Jenže jak je vidno, došlo ke zpoždění a nyní to vypadá, že alespoň naši sousedé na Slovensku mají trošku štěstí. Právě na jejich trh totiž Cyberster vstoupil. Do prodeje míří roadster ve dvou dříve oznámených specifikacích. Single Motor Trophy s jedním elektromotorem vzadu a výkonem 340 koní, který si výrobce cení na 65 000 eur (v přepočtu 1,63 milionu Kč). Dvoumotorová verze Dual Motor GT s pohonem všech kol a vyšším systémovým výkonem 510 koní pak vychází na 70 000 eur (v přepočtu 1,75 milionu Kč).

Baterie vozu disponuje kapacitou 77 kWh a v případě verze se zadním náhonem lze počítat s dojezdem až 507 km. Naopak čtyřkolka dá jen 443 km, přičemž na nabíjecí stanici se obě varianty dokážou nabíjet výkonem až 144 kW. Potěší pohotovostní hmotnost lehce přes 1,9 tuny a u čtyřkolky lze využívat zrychlení z 0 na 100 km/h v čase 3,2 sekundy. Zklamáním je ale maximální rychlost, která nikdy nepřesáhne metu 195 km/h. Základem nabídky jsou 19" disky, naopak v případě zakoupení silnější verze se kola automaticky zvětší o jeden palec. Základním prvkem výbavy se stává digitální přístrojový panel se třemi displeji, audiosystém Bose s osmi reproduktory a béžový lak karoserie.

Samozřejmostí jsou taktéž příplatky, kdy například červená plátěná střecha vyjde na 500 eur (12 542 Kč). Komu by se nelíbil základní odstín karoserie, v nabídce lze zvolit jiné barvy, kdy si ale MG naúčtuje dalších 750 eur (18 813 Kč).

Technické parametry MG Cyberster

Kompletní specifikace
Konstrukcekabriolet, 4 533 × 1 912 × 1 328 mm, 1 984 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon394 kW, 536 koní, točivý moment: 725 Nm
Baterie77 kWh (72,4 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenípalubní: 7 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?
Cena od1 660 900 Kč
Diskuze ke článku
den
den
Bjorn dělal v Listopadu test v Norsku i s otevřenou střechou :-) Tak žere víc. Projíždějící čuměli :-)
Dini Dini
Dini Dini
Kabriolety na baterkách budou daleko jednodušší přestavby, jak s ICE, bude jich asi zase přibývat...jen nevím jestli za 1,6míče a z Číny...
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Nevím, takové auto by mělo stát jako Miata okolo 900-1050 tis. Kč Nesmysl za 1,66 mil. Kč.
Jirka Špinar
Ono to má jenom 1f palubní nabíječku?! To jako vážně?! Za tuhle cenu?

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze