😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

Opel výrazně zlevnil. Elektrická Astra kombi je hluboko pod milion

27
Opel výrazně zlevnil. Elektrická Astra kombi je hluboko pod milion
Fotografie: Opel
  • Jako další zareagoval na vlnu prudkých slev Opel
  • Zlevnil v Česku hned tři elektrické modely
  • Ten nejlevnější spadl pod hranici 700 tisíc korun

Opel oznámil zavedení akčních cen, které jsou de facto dlouhodobými slevami na jednotlivé modely. Týkají se modelů Corsa, Astra a Astra ST a všech jejich motorizací, včetně plug-in hybridních a čistě elektrických na českém trhu a jsou platné okamžitě.

Opel Corsa Electric se dočkal plošné slevy 100 000 Kč, za základní linii Edition s výkonem 136 k a baterií 50 kWh brutto automobilka nyní požaduje 699 990 Kč a v ceně nabízí kompletní bezpečnostní výzbroj, tempomat, adaptivní světlomety s asistentem dálkových světel, světelný a dešťový senzor, infozábavu s 10" dotykovým displejem, bluetooth, DAB, bezdrátovým AA/ACP a ovládáním na volantu, automatickou klimatizaci, dálkově ovládané centrální zamykání, samostmívací vnitřní zrcátko, měnič jízdních režimů, 16" ocelová kola s opravnou sadou. Linie GS s výkonem 156 k a baterií 54 kWh za 769 990 Kč přidává zadní parkovací kameru, přední a zadní parkovací senzory, sportovní sedadla, koženkový volant, LED zadní světla, bezklíčové startování, sportovní podvozek a optický kit a 16" litá kola. Mezi příplatky patří několik výhodných paketů a také třeba tepelné čerpadlo (16 000 Kč), 3F nabíječka 11 kW místo standardní 7,4 kW (20 000 Kč), metalíza (13 000 Kč) či různé stupně prodloužené záruky.

Opel Astra Electric si odložila 160 nebo 200 tisíc korun (Edition nebo GS). Všechny standardně nabízejí pohon 156 k/54 kWh brutto. Edition nyní začíná na 919 990 korunách a nabízí dešťový a světelný senzor, maticové světlomety s asistentem dálkových, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat Stop&Go, volitelné jízdní režimy, koženkový volant, multimédia jako Corsa, digitální přístrojový štít, bezklíčové startování, jednozónovou automatickou klimatizaci, 18" litá kola a 3F nabíječku 11 kW. Linie GS startuje na 999 990 Kč a přidává sportovní volant a sedadla s polokoženým čalouněním, pádla pod volantem, dvouzónovou klimatizaci, přední loketní opěrku, elektricky sklopná zrcátka, LED ambientní osvětlení interiéru, tmavá zadní boční okna a exteriérové ozdobné prvky.

Opel Astra ST Electric zlevnila vůbec nejvíc, a sice o 190 nebo 230 tisíc korun (Edition nebo GS). Výbava odpovídá hatchbacku, přidává ale zadní opěradlo, dělené 40:20:40, roletu zavazadelníku a u GS také loketní opěrku vzadu s průvlakem na lyže. Dokoupit lze pro obě karosářské verze třeba střešní okno s bezdotykovým otvíráním pátých dveří pro GS (35 000 Kč), vyhřívaná sedadla, maticové světlomety, bezdrátovou nabíječku mobilů či navigaci v různých paketech, tažné zařízení (16 000 Kč), metalízu (16 000 Kč) či semišové čalounění pro GS v paketu s elektrickým ovládáním řidičova sedadla, vyhřívání předních sedadel a volantu a zadní opěrky se skivakem (20 000 Kč).


Opel Astra PHEV zlevnila o 130 nebo 200 tisíc podle motorizace (PHEV 180 k nebo PHEV 225 k), přičemž první je k dispozici pro linie Edition (od 799 990 Kč) a GS (od 859 990 Kč) s obdobnou výbavou, jako u čistě elektrických verzí. Vrcholem nabídky je polosportovní provedení GSe za 899 990 Kč, které nabízí standardně mj. navigaci, mlhovky, alkantarové čalounění, aktivní udržování v jízdním pruhu, bezdrátovou nabíječku mobilů, zadní loketní opěrku s průchodem, sportovní nárazníky, poloaktivní tlumiče FSD a dvoubarevná 18" litá kola.

Diskuze ke článku
Marek M.
Marek M.
Tak ono jim nic jiného nezbývá. Ty ceny byly úplně mimo za to co nabízí.
Petr Jahoda
Petr Jahoda
50 kWh baterie u Astry ta mého. To je super kauf. Úplně zbytečně auto.
Jan Liška
Jan Liška
Dobrá zpráva! Elektrická Corsa mi přijde jako adekvátní náhrada dožívajících smradlavých Fabií. Zahraniční bazary jsou plné zachovalých čtyřletých kousků s 50kWh baterií za bratru 300kkč. Tyto slevy by mohly pohnout cenami ojetin ještě trochu dolů.
Petr Štěpánek
Petr Štěpánek
No kdyby místo 50 kWh byla baterie přes 70 kWh, tak už by to začínalo dávat smysl

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze