Nová řada 7 se vyrábí v závodě Dingolfing, kde BMW investovalo více než 300 milionů eur do přípravy závodu na výrobu nové luxusní limuzíny. Část této investice šla do speciální lakovny, kde BMW zavedlo speciální proces dvoubarevného lakování karosérie. Nyní BMW slavnostně představilo celou sadu fotografií, které auto ukazují velmi detailně.
Dvoubarevná karosérie jako volitelná výbava
BMW nabízí několik kombinací dvoubarevných laků, od krásné metalízy Cashmere Silver/Aventurine Red Metallic až po modrou Tanzanite s černou. Můžete také získat horní polovinu buď v Oxide Grey, nebo Black Sapphire, poté si lze vybrat z několika různých barev spodní poloviny.
Uvnitř vozu vůbec poprvé u BMW najdeme efektní kašmírovou vlnu. Tento materiál bude hrát prim pro prémiové modely značky a hlavně je příjemný na dotek.
Pod kapotou burácí V8 o objemu 4,4 l, ale i tichý elektromotor
Model 760i, který je k dispozici výhradně s pohonem xDrive, používá pro svůj pohon motor V8 o objemu 4,4 litru s dvojitým přeplňováním. S dostatečným točivým momentem 750 Nm potřebuje z klidu až na magickou 100 jen 4,2 sekundy. Kromě této „bestie“ se pod kapotou najde i čistý elektromotor se sadou baterií a označením i7.
Technické parametry BMW i7 xDrive60
Kompletní specifikaceKonstrukce | sedan, 5 391 × 1 950 × 1 544 mm, 2 640 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 400 kW, 544 koní, točivý moment: 745 Nm |
Baterie | 105 kWh (101,7 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 195 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 18,4 kWh / 100 km, dojezd: 625 km |
Cena od | 3 552 900 Kč |