Nejlevnější Volkswagen ID.3 přichází do ČR, není ale tak levný, jak se čekalo

4
Nejlevnější Volkswagen ID.3 přichází do ČR, není ale tak levný, jak se čekalo
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Nové varianty City a Style o výkonu 110 kW nabízejí na jedno nabití dojezd cca 350 km podle metodiky WLTP
  • Verze City s nejmenší sadou akumulátorů (45 kWh) stojí méně než 900 000 Kč, čekala se ale cena pod 800 000 Kč
  • Novinkou je také pětimístná verze Tour 5 s největší akumulátorovou baterií (77 kWh)

Volkswagen důsledně pokračuje ve své elektrické ofenzivě a rozšiřuje nabídku modelů ID.3 pro české zákazníky. Novinkou v zákaznickém konfigurátoru jsou varianty City a Style, které jako první používají nejmenší akumulátorovou baterii o kapacitě 45 kWh. Volkswagen ID.3 v obou případech disponuje výkonem 110 kW a dojezdem přibližně 350 km podle metodiky WLTP. Cenově se elektromobil ID.3 City dostal pod hranici 900 000 Kč, čekalo se však, že bude stát méně než 800 000 Kč.

Volkswagen ID.3 po stovkách KM. Jaký je? – první dojmy

Volkswagen ID.3 je koncipován jako univerzální elektromobil, který vychází vstříc nejrůznějším požadavkům rozmanitých skupin zákazníků, a proto nyní rozšiřujeme portfolio modelové řady ID.3 o další nové varianty,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Aktuálními novinkami v zákaznickém konfigurátoru jsou varianty City a Style s nejmenší sadou akumulátorů a cenami, které začínají pod hranicí 900 000 Kč. Nabídku elektromobilů ID.3 jsme rozšířili také o pětimístnou variantu Tour 5 s největší akumulátorovou baterií. A v neposlední řadě jsme na přání zákazníků optimalizovali výbavu některých již prodávaných variant.

Volkswagen ID.3 mohou čeští zákazníci objednávat za cenu nižší než 900 000 Kč. Pod touto hranici totiž začíná nabídka nové varianty City, která je stejně jako rovněž nová verze Style k dispozici s elektromotorem o výkonu 110 kW ve spojení s nejmenší sadou akumulátorů montovanou do modelové řady ID.3. Její využitelná kapacita 45 kWh postačí v jízdním cyklu WLTP k překonání vzdálenosti 350 km na jedno nabití.

Varianty City a Style se liší především rozsahem výbavy. City se dodává s pakety Infotainment a Comfort, zatímco zákazníci, kteří se rozhodnou pro Style, získají bohatší výbavu s pakety Interior Style, Design, Infotainment, Comfort Plus a Assistance. Další novinkou je Volkswagen ID.3 Tour 5. Číslice „5“ v označení nového modelu prozrazuje počet homologovaných sedadel v mimořádně prostorném interiéru, pod jehož podlahou je uložena největší akumulátorová baterie pro model ID.3 – s využitelnou kapacitou 77 kWh pro bezstarostné cestování i na delší vzdálenosti.

Verze Tour 5 zahrnuje stejné pakety jako Style, ale balíček Assistance má ve verzi Plus s větším počtem vyspělých asistenčních systémů. Čtyřmístný ID.3 Tour, jehož výbava obsahuje navíc paket Infotainment Plus s Head-up displejem s rozšířenou realitou a dodatečnými reproduktory, zůstává i nadále v nabídce. Poslední změnou v zákaznickém konfigurátoru modelové řady ID.3 je rozšíření sériové výbavy variant Business, Family a Tech o výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce vpředu.

Volkswagen ID.3 45 kWh

Rozměry4 261 × 1 809 × 1 552 mm, 1 590 kg
Výkon110 kW
Baterie48 kWh, CCS Combo, Mennekes
Dojezd330 km (WLTP)
Diskuze ke článku
Stanislav Vondraš
Stanislav Vondraš
Máte nějak špatně koně.
Karel Schmidt
Karel Schmidt
110kW a 45kWh je verze PurePerformance. Ještě bude jedna slabší 97kW, myslím, označení Pure a ta bude ještě levnější. V Německu mají přehled verzí a pod 800 000 by se mělo vejít holátko Pure bez paketu comfort a tedy bez vyhrivaneho volantu a sedadel, což je u elektromobilu velká chyba. Verze Pure by měla přijít ve 47. KT tohoto roku. Tak uvidíme. Pure s výbavou City, už bude jakž takž použitelné, ale o něco dražší.
O ID. 3 jsem uvažoval, ale když jsem zjistil, jak holá bude základní verze a že tímto autem neodvezu jízdní kola, tak jsem ho zavrhl.
Two Gamers cz
Two Gamers cz
Jezdil jsem s ID3 first st plus , na sněhu ,moc se mi to libilo ten zadní nahon. Auto pri příchodu samo začalo topit ,zdtavit atd. Výtku mám k barvě sedadel nevím proč se nedají pořídit v jiných barvách. Verze se 77 baterkou by byla super ale tak za 900 max

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze