MG4 Electric přijíždí na český trh v nové verzi. Cenově se vejde pod milion korun

12
MG4 Electric přijíždí na český trh v nové verzi. Cenově se vejde pod milion korun
Fotografie: MG Motors
  • Na českém trhu vychází verze Exclusive 77 na 999 990 Kč
  • Baterie vozu má využitelnou kapacitu 74 kWh
  • V základní výbavě jsou 18" disky, tepelné čerpadlo a polokožená sedadla

Na český trh míří s počátkem letošního roku další elektrická novinka. Tu má na svědomí britsko-čínská značka MG, která prozradila cenu za nové vrcholné provedení s označením MG4 Electric Exclusive 77. Už jak název napovídá, baterie vozu dostala hrubou kapacitu 77 kWh (využitelných je 74 kWh) a v základu najdeme hromadu výbavy. Mezi tu se řadí 18" disky kol, vyhřívaný volant a přední polokožená sedadla, bezdrátová nabíječka mobilních telefonů nebo obrazovka infotainmentu iSmart o velikosti 10,25 ". Verzi „77“ lze zakoupit právě jen s nejluxusnější výbavou Exclusive, přičemž vůz je vybaven jedním synchronním elektromotorem o výkonu 245 koní, který je posílán na zadní nápravu.

Kdo udrží klidnější styl jízdy, dostane možnost na jedno nabití ujet v kombinovaném režimu až 520 km. To je významné vylepšení oproti dosavadním verzím s bateriemi o kapacitě 51/64 kWh. MG4 Electric Exclusive 77 nabídne mnohem lepší dynamiku. Konkrétně zvládne sprint z 0 na 100 km/h v čase 6,5 s, což je o 1,4 s rychleji, než verze „64“. Řidič má k dispozici točivý moment 350 Nm a může jet až 180 km/h. V takovém případě se ale baterie jistě vybije mnohem rychleji a výsledný dojezd klesne k 280 km.

A kolik si vlastně výrobce řekne za plně vybavenou verzi s největší baterií z modelové řady MG4? Podle nového ceníku pro český trh musí zájemce vynaložit alespoň 999 990 Kč. Připlatit lze v tomto případě vlastně jen za jiný lak karoserie (15 tisíc Kč), odnímatelné tažné zařízení (24 800 Kč) nebo V2L pro využití vozidla jako záložního zdroje elektřiny s výkonem až 2,2 kW (7 990 Kč).

Technické parametry MG 4 Exclusive 77

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 287 × 1 836 × 1 504 mm, 1 655 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon180 kW, 245 koní, točivý moment: 350 Nm
Baterie77 kWh (74 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 135 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17 kWh / 100 km, dojezd: 520 km
Cena od999 990 Kč
Diskuze ke článku
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Rozhodně je to zajímavá cena k zamyšlení. O trochu více peněz a můžete mít T3,TY, ale kdo nechce Teslu...kdyz za tu cenu je naopak ani ne základní iD.3 či něco hodně slabšího od Stellantis. EX30 je možná alternativa, ale je menší a LR verze je dražší. Když by to srazili ještě na 900tisic, tak by to bylo bomba...ještě počkat na x-power.
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Naposledy upraveno: 26. 1. 09:31
Mně ta cena 1 milionu nepřijde dobrá. Vedle v Německ, kde už nejsou dotace na EV, kolik stojí ID.3 s 77kW? Pokud se nepletu (to možné je), jde koupit ID.3 s 58kW od 34 tis. EUR. To je asi 820 tis. Kč.

Našel jsem nějaký odkaz, asi potvrzující mojí cenu, ale nelze sem vložit. mobile.de a pak hledejte nový ID.3, je 34.625 €
29.097 € (Netto), 19% MwSt.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze