Mercedes-Benz v současné době připravuje modernizaci třídy C (W206), jelikož je již ve své polovině životního cyklu. Krom toho ale testuje i plně elektrického sourozence se zcela odlišným základem oproti verzi se spalovacím motorem. Třída C s technologií EQ, která by měla být představena někdy v příštím roce, se vyhýbá designovému jazyku současně prodávaných modelů EQS a EQE. Zcela nový elektrický sedan se nyní objevil na slavném závodním okruhu Nürburgring, kde se nebál ukázat svou dominanci. Silně zamaskovaný prototyp zde jezdil velkých kolech s odlišným designem vpředu a vzadu. Vpředu byly znatelné obrovské brzdové kotouče a vypadalo to, jako by se kola ani nevešla do podběhů. Špionážní snímky dála odhalují novou světelnou techniku a vnější zpětná zrcátka ukotvená na horní hraně dveří.
The 2027 Mercedes-Benz C-Class with EQ Technology has been spied lapping the Nürburgring with a more conventional design philosophy. In addition, the sedan will sit on top of the automaker’s scalable MMA platform and offer up to around 483 hp and over 403 miles of electric range. pic.twitter.com/Noe4xV2eMR
— GearheadCole ⚙️ (@cole_marzen) August 23, 2025
Chystaný Mercedes-Benz třídy C s technologií EQ chce konkurovat připravovanému sedanu od BMW, jež využije špičkovou techniku Neue Klasse. Mercedes si tak nemůže dovolit příliš chyb, a proto se elektrické „Céčko“ dočká 800V architektury a pohonným systémem se zkratkou eATS 2.0. Ten se tak bude skládat ze synchronních motorů s permanentními magnety, SiC-invertoru a dvoustupňové převodovky na zadní nápravě. Standardem by měla být dostatečně velká baterie, kdy se zatím odhaduje čistá kapacita kolem 95 kWh. Reálné by mělo být dobití porce 330 km v čase 10 minut a neoficiální zdroje hovoří o dojezdu přes 800 km. Jistotou pro chystanou třídu C s technologií EQ je pak využití platformy MB.EA.
