Mercedes se rozhodl pro netradiční srovnání. V nově vydaném videu, o kterém informuje motor1.com, se na testovací dráze proti sobě postavil chystaný model EQS a jeho spalovací sourozenec, model třídy S s karoserií kupé. Elektrická novinka totiž do výbavy dostane systém Torque Shift, který by měl zaručit vynikající jízdní vlastnosti nejen na mokré silnici. Připravovaný model EQS je navíc velmi očekávanou vlajkovou lodí a bude se jednat o ekvivalent ke spalovací třídě S, kterou nechal Mercedes v tomto videu prohrát. Novinka využije podvozkovou platformu EVA a součástí standardní výbavy se stane právě prvek zvaný Torque Shift, což je vlastně systém pro vektorování točivého momentu.
Na každé kolo zvlášť jde podle potřeby určité procento elektrické energie a celý systém přerozdělování výkonu má na svědomí speciální řídící jednotka, která se stane takovým menším mozkem. A aby se veřejnost dostatečně přesvědčila o funkčnosti chystaného systému, za volantem modelů S Coupe a EQS seděla hlavní konstruktérka systému eDrive, Eva Greiner. K ní se připojila dánská televizní moderátorka Felix Smith, přičemž testovací jízda proběhla na soukromé testovací trati v německém Immendingenu. Nechyběl dostatek vody a kluzký povrch, což dávalo novému systému v EQS významnou převahu nad jinak dobře jezdícím modelem třídy S se spalovacím motorem.
Ačkoliv tak Mercedes vlastně dobrovolně zahanbil svou nejlepší třídu S, doba přeje elektromobilům a její chystaná plně elektrická alternativa potřebuje co nejlepší reklamu. Model EQS dostane i další vychytávky. Mezi ty se řadí kupříkladu systém Eco-Assist, který funguje jako intuitivní a předvídatelný pomocník při řízení. Měl by řidiči pomoci hlavně ke snížení spotřeby elektrické energie a celkově se postará o hospodárnější jízdu.