Mazda před pár dny představila sportovně laděnou verzi modelu EZ-6 (v Evropě označovanou jako 6e). Nese označení Sport Edition a jedná se o dílo v rámci společného podniku se společností Changan. Novinka se dostane na trh v Japonsku, Číně a Evropě, přičemž kombinuje osobitý styl a sportovnost. Sportovní edice se odlišuje od ostatních variant černými lesklými prahy a lemy blatníků, dále tu jsou lesklá černá 19palcová kola a červené brzdové třmeny. Uvnitř vozu se oproti jiným výbavám nachází černé Alcantarové čalounění sportovních sedadel, které je doplněno o červeno-černé kontrastní prošívání. Další tmavé ozdobné prvky se objevují na středové konzoli a trošku odlišné jsou taktéž výdechy ventilace. Mazda říká, že verze Sport Edition je určena hlavně pro mladší klienty, kteří ocení nápaditost a dostatečnou sportovnost.
Ačkoliv nebyly oznámeny výkonnostní specifikace varianty EZ-6 Sports Edition, podle všeho nedošlo k žádným změnám ve výkonu či technice. EZ-6 je tak stále k dispozici ve dvou konfiguracích. Zakoupit lze verzi s prodlouženým dojezdem (EREV), která využívá benzinový 1,5litrový motor v kombinaci se zadním elektromotorem o výkonu 160 kW. Druhou verzí je čistě elektrické provedení s výkonem 190 kW, u kterého lze volit jednu ze dvou velikostí baterie. Mazda EZ-6 pak platí za hodně dobře vybavené auto. Důkazem je seznam standardní výbavy, na kterém najdeme například 14,6" obrazovku infotainmentu, 50" head-up displej s rozšířenou realitou, jež je poháněný čipem Qualcomm Snapdragon 8155 a vhod přijde taktéž 14reproduktorový audiosystém Sony.
Mazda EZ-6 EV
Rozměry | 4 921 × 1 890 × 1 485 mm, ? kg |
---|---|
Výkon | 190 kW |
Baterie | 68,8 kWh |
Dojezd | ? km |