Maserati do výprodeje nepůjde, i když je hluboce ztrátové

Maserati do výprodeje nepůjde, i když je hluboce ztrátové
Fotografie: Maserati
  • Stellantis v prvním pololetí zůstal hospodářsky za očekáváním
  • Jeho šéf Tavares prohlásil, že se zbaví některých značek
  • Analytici označili jako horkého kandidáta na prodej hlavně Maserati

Po prohlášení šéfa Stellantisu Carlose Tavarese z minulého týdne, v němž reagoval na nelichotivé výsledky koncernu za první pololetí 2024 a zároveň prohlásil, že se zbaví prodělávajících značek, se ihned strhla mela. Akcie koncernu klesly a analytici se předháněli v předpovědích, které značky půjdou z kola ven. Nejčastěji se mluvilo o značkách DS a Lancia, avšak nejvíce pozornosti budilo Maserati, které za první pololetí prodělalo dvě miliardy korun. Předpovědi možných úsporných scénářů byly pestré, nejčastěji se spekulovalo o prodeji Maserati značce Ferrari. Jenže spekulace zřejmě přesáhly únosnou mez, protože Stellantis podle Automotive News Europe vydal oficiální prohlášení, v němž potvrzuje záměr si prémiovou značku v portfoliu ponechat.

Koncern zároveň nemá v úmyslu ani sloučení značky Maserati s jinými italskými značkami.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze