Po prohlášení šéfa Stellantisu Carlose Tavarese z minulého týdne, v němž reagoval na nelichotivé výsledky koncernu za první pololetí 2024 a zároveň prohlásil, že se zbaví prodělávajících značek, se ihned strhla mela. Akcie koncernu klesly a analytici se předháněli v předpovědích, které značky půjdou z kola ven. Nejčastěji se mluvilo o značkách DS a Lancia, avšak nejvíce pozornosti budilo Maserati, které za první pololetí prodělalo dvě miliardy korun. Předpovědi možných úsporných scénářů byly pestré, nejčastěji se spekulovalo o prodeji Maserati značce Ferrari. Jenže spekulace zřejmě přesáhly únosnou mez, protože Stellantis podle Automotive News Europe vydal oficiální prohlášení, v němž potvrzuje záměr si prémiovou značku v portfoliu ponechat.
Koncern zároveň nemá v úmyslu ani sloučení značky Maserati s jinými italskými značkami.