Solární elektromobil Lightyear One zaujal jak velmi nízkou spotřebou, tak schopností i s relativně malou, 60kWh baterií ujet přes 725 km podle WLTP. Proto se i přes svou značně vysokou cenu 150 000 eur bez DPH (3,78 milionu korun) začne v létě 2022 sériově vyrábět a zjevně zaujal dostatek bonitních zájemců. Vzniknout má téměř tisíc vozidel a o odbyt firma zjevně nemusí mít strach. Už v době jeho premiéry zástupci firmy Lightyear, sázející na velmi otevřenou komunikaci, veřejně prohlásili, že v případě úspěchu nabídnou druhý, mnohem levnější model.
Podmínky byly zjevně splněny, protože se firma ve své tiskové zprávě pochlubila kontraktem se světoznámou leasingovou společností LeasePlan, působící i v Česku a dalších 28 zemích, na odběr rovnou pěti tisíc kusů Lightyear Two. Není to první spolupráce s touto firmou, už v roce 2018 se LeasePlan zavázal nabídnout Lightyear One na evropském trhu, a stát se tak vůbec první leasingovou společností, nabízející solární elektromobily.
Solární automobil Lightyear Two, o němž výrobce zatím neprozradil vůbec nic bližšího, kromě faktu, že už intenzivně pracuje na jeho vývoji, by měl začínat na pětině částky, požadované za superstroj One. Tedy na 30 000 eurech bez DPH (760 tisíc korun). První vozidla by měla do flotily LeasePlanu, aktuálně čítající 1,8 milionu strojů, přibýt v roce 2024 nebo 2025. Dost možná se jich dočkáme i v nabídce české pobočky, to je však v tuto chvíli jen spekulace.