Jak zvládá Tesla Model 3 autonomní řízení v dopravní koloně?

Jak zvládá Tesla Model 3 autonomní řízení v dopravní koloně?
  • Model 3 nemusel zastavovat z nikterak velkých rychlostí
  • Asistentu hrálo do karet příznivé počasí

Asistent pro jízdu v dopravní koloně dnes není nic neobvyklého. Takový Mercedes třídy S a samozřejmě i další modely dnes tuto disciplínu zvládají. Jak si v této situaci vedla Tesla Model 3?

Adaptivní tempomat, tedy držení rychlosti a vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla, je jedna věc, ale včasné zastavení a následné rozjetí je věc druhá a mnohem náročnější. Na internetu se objevilo video s Teslou Modelem 3 v hlavní roli. Podle videa to vypadá, že vůz tuto disciplínu zvládá dobře. Aby také ne, když se Tesla svým autopilotem tak chlubí.

Z videa je jasně patrné, že vozu hrálo do karet i hezké počasí. Nešlo ani o nikterak velkou rychlost, ze které musel jít Model 3 na brzdy.

Tesla Model 3 Long Range (E5)

Rozměry4 694 × 1 933 × 1 442 mm, 1 844 kg
Výkon258 kW
Baterie75 kWh, NACS, CCS Combo, Mennekess
Dojezd614 km (WLTP)

Zdroj: youtube.com

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze