Asistent pro jízdu v dopravní koloně dnes není nic neobvyklého. Takový Mercedes třídy S a samozřejmě i další modely dnes tuto disciplínu zvládají. Jak si v této situaci vedla Tesla Model 3?
Adaptivní tempomat, tedy držení rychlosti a vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla, je jedna věc, ale včasné zastavení a následné rozjetí je věc druhá a mnohem náročnější. Na internetu se objevilo video s Teslou Modelem 3 v hlavní roli. Podle videa to vypadá, že vůz tuto disciplínu zvládá dobře. Aby také ne, když se Tesla svým autopilotem tak chlubí.
Z videa je jasně patrné, že vozu hrálo do karet i hezké počasí. Nešlo ani o nikterak velkou rychlost, ze které musel jít Model 3 na brzdy.
Tesla Model 3 Long Range (E5)
Rozměry | 4 694 × 1 933 × 1 442 mm, 1 844 kg |
---|---|
Výkon | 258 kW |
Baterie | 75 kWh, NACS, CCS Combo, Mennekess |
Dojezd | 614 km (WLTP) |
Zdroj: youtube.com