Již od počátku roku 2021 se podle electrive.com mluví o tom, že akcionářská struktura joint venture Ionity není zdaleka konečná. Dohady změnila v jistotu zpráva v médiích, že si Ionity najala banku BNP Paribas k hledání investorů. Agentura Reuters s odvoláním na „dobře informované zdroje“ uvádí, že v plánu je prodej menšinového podílu v hodnotě 400 až 500 milionů eur, což zhruba odpovídá pětině až čtvrtině společnosti. Dialog se zájemci již probíhá a nechybí mezi nimi významné investiční fondy Macquarie, EQT, Meridiam, OMERS a IFM.
Společnost slíbila do konce roku vybudovat 400 vysokovýkonných stanic, stihla jich však pouze 336. Výkonný ředitel Ionity Michael Hajesch veřejně prohlásil, že v roce 2021 očekává výrazný nárůst jejich počtu a start dvou dalších projektů. Ve druhém čtvrtletí by měl debutovat Plug&Charge, tedy nabíjení „zapoj a nabíjej“ bez nutnosti autorizace a jakékoliv další manipulace s nabíjecím stojanem. Ve Španělsku a Velké Británii se také připravuje pilotní projekt bateriových nabíjecích stanic. Jenže co Ionity plánuje dál, s tím se Hajesch zatím nepochlubil. Omezil se pouze na komentáře o intenzivním jednání s akcionáři a obecné fráze o udržení progresivního přístupu. Vše tedy zjevně závisí na výsledku jednání s novými investory. Podle jiných zdrojů by Ionity nepohrdla ani soukromým kapitálem.
Prostor ke spekulacím otevřely další Hajeschovy komentáře. K iniciativě německé spolkové vlády vybudovat 1000 stejnosměrných nabíjecích stanic se postavil poněkud rezervovaně. Výběrové řízení Ionity prý samozřejmě zhodnotí, ale vše bude záviset na podmínkách. Na druhou stranu v jiném proslovu volal po větším počtu rychlých nabíječek a hustším pokrytí, aby se prý zabránilo frontám zájemců, zejména o víkendech. Zkrátka Michael Hajesch neříká tak ani tak, ale na jeho slova dojde.