Ačkoliv jsme se po faceliftu dočkali zlevnění kompaktního Volkswagenu ID.3 již na konci dubna a výrobce postupem času výrazně zjednodušil základní ceník, máme zde další nečekanou úpravu cen. I tentokrát, naštěstí pro zájemce, mířily dolů.
Nové ID.3 lze pořídit za méně než milion korun
Nově můžeme v oficiálním konfigurátoru na volkswagen.cz najít hned čtyři verze s označením Life Pro, Pro, Life Pro S a Pro S, přičemž poslední dvě zmíněné jsou osazeny 77kWh baterií, zatímco dvě předešlé nabídnou základní kapacitu 58 kWh. Pro všechny čtyři provedení pak zůstává identický výkon 150 kW.
Aktuální cena | Původní cena | |
---|---|---|
Life Pro | 999 900 Kč | 1 110 900 Kč |
Pro | 1 110 900 Kč | |
Life Pro S | 1 139 900 Kč | 1 270 900 Kč |
Pro S | 1 270 900 Kč |
Je nutné zdůraznit, že verze označené jako Life Pro a Pro, stejně jako Life Pro S a Pro S, mají navzdory rozdílným označením a na první pohled mírně odlišnému seznamu výbavy v konfigurátoru identickou výbavu.
U základní provedení ID.3 s 58kWh baterií lze počítat s papírovým dojezdem až 426 kilometrů, tepelným čerpadlem i rychlostmi nabíjení (11 kW AC, až 120 kW DC), ale také 12" displejem infotainmentu, bezdrátovým nabíjením telefonu, LED předními i zadními světly či dvouzónovou klimatizací. Stejně tak se zákazníci mohou těšit na kožený volant s vyhříváním i standardní příslušenství v podobě nabíjecí kabeláže pro domácí i veřejné nabíjení. Bezpříplatkové šedočerné barevné provedení pak doplňují ocelová kola, což bylo standardem i u dubnového zlevnění. Identická je pak situace u Life Pro S a Pro S, které nabídnou papírový dojezd až 556 kilometrů díky větší baterii.
Volkswagen ID.3 po faceliftu láká interiérem, ale cena vás zaskočí
Do komentářů nám můžete napsat, zda by pro vás zlevnění faceliftovaného ID.3 v průměru zhruba o 110 tisíc korun bylo dostatečnou motivací ke koupi. Naše podrobné dojmy z modernizovaného provedení Volkswagenu ID.3 najdete v přiloženém videu i článku.
Technické parametry Volkswagen ID.3 facelift (2023) PRO (58 kWh)
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 261 × 1 809 × 1 562 mm, 1 817 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm |
Baterie | 62 kWh (59 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 165 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 15,4 kWh / 100 km, dojezd: 434 km |
Cena od | 1 036 900 Kč |
Co pak mysli s tim LED u PRO je zahada, ja by tam cekal LED matrix svetla, ale ti jsou za priplatek. Pochybuji ze by oni dali do ID-cek halogeny.
To samy s kabely - jsou v seriove vybave i u LIFE.
Takze proste konfigurator plny chyb.
Otazka pak je kolik stoji kabely za priplatek - pak porovnat, na internetu je spousta nabidek kabelu a adapteru. Ja treba ten kabel pouzivam tak jednou za rok kdyz nekam jedu. Ale jinak mam WB.
Jinak je to za milion neprodejny. Musi byt o 100 tisic levnejsi. M3 je jen o 29 tisic drazsi - a to je cena vymeny plechacu za hlinik. Pritom M3 ma kozene sedacky, normalni klimu, vetsi dojezd, vetsi obrazovku (i kdyz secteme plochu 2 obrazovek u ID.3) plnohodnotne tazne, lepsi baterku, vic kamer, je rychlesi a nemusi do servisu kvuli obnoveni SW. Jedina nevyhoda ze neni hatchback a havarijko bude drazsi.
Neprodejný začínají být auta s malou baterií, kde jsou ty časy kdy za 500 tis. Kč Citigo rychle mizely z prodejních portálu, dnes si jich za 400 ani moc lidí nevšímá.
Co se tyce cekani rok i dele - to uz neplati. U ID.cek pry se ted' ceka 3-4 mesice.
- link sem dát nejde, gůgli: Volkswagen cuts ID.3 price in China - now starts from €15,400 na arenaev(tečka)com
FUCKT BEZVA, JAK MOC NÁS NEJEN KONCERN DLOUHODOBĚ BERE NA HŮL :(((((((