Ke konci roku 2022 prodal Hyundai na norském trhu, který je právem považován za referenční ohledně elektromobility, poslední plug-in hybridní modely Tucson a Santa Fe. Díky vysokému zájmu o elektrickém modely Kona Electric a především Ioniq 5 lze předpokládat, že přechod na prodej výhradně bateriových elektromobilů od Nového roku 2023 proběhne bez výraznějších ekonomických ztrát. Elektrické Kony se v Norsku prodalo osm tisíc kusů a Ioniq 5 drží pátou příčku za celoroční prodeje v roce 2022. Čistě bateriové elektromobily ostatně tvořily v roce 2022 celkem 93 % všech prodejů. Není se tedy co divit, že Norsko je vůbec prvním trhem na světě, na němž se Hyundai k takovému kroku odhodlal.
Hyundai, který jako první začalanabízet 800V architekturu i řadu dalších inovací i mimo prémiový segment, patří mezi tři světové značky, které si zákazníci nejvíce spojují s elektromobilitou, i když jako jediná z vítězné trojice dosud vyrábí i konvenční spalovací modely. Velká očekávání jsou vkládána do připravované nové generace elektrické Kony.