Albert Biermann, který loni skončil na pozici šéfa vývoje Hyundai, kde založil třeba divizi N, pokračuje ve spolupráci se značkou jako výkonný technický poradce. A jako takový má prvotřídní informace o dění ve vývoji korejské automobilky. V rozhovoru pro carexpert.com.au prozradil, že vývoj spalovacích motorů nadále běží a dokonce se nejspíš chystá i nová generace (to Biermann odmítl komentovat přímo) plnící velice náročnou normu Euro 7, jejíž příchod se obecně očekává v roce 2025. Důvodem je podle Biermanna fakt, že některé části světa ještě nejsou na elektromobilitu připraveny a Hyundai chce zůstat globálním hráčem. Což by bez spalovacích motorů šlo jen těžko.
Definitivní podoba normy Euro 7 ještě stále není schválena, ve hře je pouhé zpřísnění stávající Euro 6, druhou možností je její rozsáhlé přepracování a třetí extrémní variantou je sledování emisí v reálném provozu po celou životnost vozidla.
Jinak proc ne. Urcite se najdou mista kde jeste elektromobil nebude snadne pouzivat a jsme stale v roce 22, takze proc se jeste nepokusit vyzdimat ze spalovaciho motoru co se da aby byl co nejuspornejsi/necistsi a dozil tak do doby jeho uplneho zakazu.