Při příležitosti přelomového oznámení Hondy, že se rovněž pouští do plné elektrifikace, došlo i na krátkou zmínku o motocyklech. Dalo se to předpokládat, protože Honda je v jejich výrobě a prodeji světovým lídrem. I proto se zatím Honda nepouští do velkých zlomů, na řadu nejdříve přijdou okrajovější modely. O těch větších zatím podle electrek.co žádné indicie veřejně známé nejsou, kromě několika nepřímých náznaků. Například patentu na dron, integrovaný v elektrickém motocyklu.
Jaké modely přijdou z nevyhnutelné budoucnost jako první, zatím nevíme. Leccos odhalila jedna stránka elektrické prezentace, uvádějící, že půjde o tři městské modely a jeden motocykl pro zábavu, takzvaný funbike. Z oněch tří půjde podle naznačených siluet o dva různě velké a tvarované skútry a jeden klasický motocykl lehčí třídy, zřejmě alternativu levné a obratné stopětadvacítky. Leccos by mohl naznačit nedávno představený street bike Husqvarna E-Pilen, existuje šance, že první elektrická „malorážka“ od Hondy s ním bude mít dost společného.
Honda si navíc patentovala dvě možné zkratky k elektrickým motocyklům, v jejichž vývoji zaspala, podobně jako většina ostatních velkých výrobců. První vypadá jako benzinový štička CB125R, přestavěná na elektrický pohon. Z toho by mohl být velice zajímavý model, protože míří k začínajícím jezdcům, kteří chovají k elektrickým motocyklům podle průzkumů největší sympatie. Druhý zase vypadá jako elektrická konverze zajímavého crossoveru mezi motardem a street bikem Honda Grom. I ten by mohl zaujmout vzhledem ke svému především městskému stylu.