GM stále nevyřešil problém s požáry Bolt EV. Chystá další svolávačku

GM stále nevyřešil problém s požáry Bolt EV. Chystá další svolávačku
Fotografie: Chevrolet
  • Za vše mohou dvě výrobní vady u baterií od LG
  • Majitelé vozů by neměli parkovat v garáži a současně nenabíjet přes noc

Již přes rok se nedaří americkému koncernu GM vyřešit potíže s modelem Bolt EV, které způsobuje vadná baterie od LG. Skrze my.chevrolet.com tak opět pořádá svolávací akci, která má za úkol dostat do servisu prakticky všechny kusy, které ještě neprošly kontrolou odborníky. Aktuálně je totiž známo hned několik případů, kdy elektromobil zničehonic začal hořet, přičemž ve většině případů se tak stalo zrovna ve chvíli, kdy se nabíjel.

Automobilka všem zákazníkům dotčených vozů doporučuje, aby vůz nenabíjeli na více jak 90 % kapacity baterie. Právě tato mez je totiž rozhodující pro případný vznik požáru. Většina Boltů EV totiž začala hořet právě, když baterie dočerpaly více jak 90 % energie. Dalším doporučením je parkovat vůz mimo garáž a rozhodně nenabíjet přes noc. To ukazuje, o jak velký problém se jedná. Za vše přitom mohou dvě výrobní vady v bateriovém článku od LG.

Technické parametry Chevrolet Bolt (2016)

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 166 × 1 765 × 1 594 mm, 1 625 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon150 kW, 200 koní, točivý moment: 360 Nm
Baterie60 kWh
Nabíjeníkonektory: Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 320 km
Cena od900 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze