Automobilka General Motors pro reuters.com uvedla, že v rámci problémů s bateriemi ve vozidle Chevrolet Bolt vymění místo potencionálně nebezpečné baterie jen lithium-iontové bateriové moduly za nové. Samotné pouzdro, kabeláž i další součásti baterie nejsou vadné, není je tedy nutné měnit.
Auto se má nabíjet přes den a jen venku
Výměna baterií se týká vozidel s bateriemi od jihokorejského výrobce LG Chem Ltd. Mají vykazovat vzácné výrobní vady. Ty způsobily dva požáry elektromobilu Bolt. Mluvčí společnosti LG Chem k situaci řekl: „Budeme aktivně spolupracovat, aby byl zajištěn hladký průběh svolávacího opatření“. GM také uvedlo, že zákazníkům stále doporučuje parkovat vozidla venku ihned po nabití a nenechávat je nabíjet přes noc.
Technické parametry Chevrolet Bolt (2016)
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 166 × 1 765 × 1 594 mm, 1 625 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: přední |
Výkon | 150 kW, 200 koní, točivý moment: 360 Nm |
Baterie | 60 kWh |
Nabíjení | konektory: Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 320 km |
Cena od | 900 000 Kč |