Ford Pro přidává do řady E-Transit Custom pohon všech kol. Nová varianta AWD přináší jistotu a trakci tam, kde už zadní pohon nestačí – ať už jde o zasněžené alpské serpentiny nebo rozbahněné cesty k lesní chatě.
Inženýři Fordu vyvinuli zcela nový dvoumotorový systém s nezávislým pohonem přední a zadní nápravy. Výsledkem je, jak stojí v tiskové zprávě, lepší stabilita, svižnější reakce a schopnost zvládnout i prudká stoupání.
AWD varianta E-Transitu Custom bude dostupná na jaře 2026, a to včetně robustní verze Trail. Ve stejnou dobu dorazí také osobní verze E-Tourneo Custom AWD. Detaily o technických parametrech přijdou později a na fdrive.cz vás o nich budeme informovat.
Ford E-Transit Custom L1 100 kW
| Rozměry | 5 050 × 2 032 × 1 986 mm, 2 170 kg |
|---|---|
| Výkon | 100 kW |
| Baterie | ?, CCS Combo, Mennekes |
| Dojezd | 328 km (WLTP) |
Ford E-Tourneo Custom L1
| Rozměry | 5 050 × 2 032 × 1 986 mm, 2 514 kg |
|---|---|
| Výkon | 160 kW |
| Baterie | 64 kWh, CCS Combo, Mennekes |
| Dojezd | 303 km |

