Finanční ředitel Renaultu, který během posledních dvou let výrazně zdražil své automobily, aby navýšil marže, překvapil podle autocar.co.uk zcela opačnou zprávou. Thierry Piéton prohlásil, že vstupujeme do éry, kdy začnou konečně klesat náklady na výrobu elektromobilů. Ceny vstupních komodit se totiž konečně začaly usazovat. Konkrétně uhličitan lithný poklesl od 11. listopadu 2022, kdy jeho cena dosáhla historického maxima (12× cen z poloviny roku 2020), na méně než polovinu a během léta dále poměrně rychle sestupuje, i přes jarní šokové zvýšení na dvojnásobek mezi dubnem a květnem. Díky poklesu cen energií se k normálu pomalu vracejí i ceny oceli.
Renault tak za velkých fanfár ohlásil, že nové plug-in hybridní Clio E-Tech bude levnější než to stávající. A to slovy Lucy de Meo, šéfa koncernu, při zachování růstu marží. To jsou první nesmělé dobré zprávy, uvidíme, jak zareagují výrobci baterií, s jejichž cenami stojí a padá celý trh elektromobilů.