Dva elektrobusy, které zajišťují kyvadlovou dopravu mezi stanicí metra Budějovická a BB Centrem (Brumlovkou), mají naježděno už více než 200 tisíc km. V provozu jsou od února 2016 a za pět a půl roku obsloužily více než dva miliony cestujících. Jde o první elektrobusy, které byly v rámci pražské hromadné dopravy nasazeny do ostrého provozu a od začátku jsou pasažéry přijímány velmi kladně. Ti oceňují zejména jejich tichou a plynulou jízdu i možnost zdarma se připojit na Wi-Fi. Elektrobusy byly do provozu nasazeny, aby se otestovalo jejich fungování v rámci městské hromadné dopravy a zároveň ověřila životnost baterií. Ta byla původně odhadována na pět let. I během šestého roku provozu si však baterie stále zachovávají odpovídající nabíjecí kapacitu a nevykazují žádné zásadnější známky opotřebení nebo negativní vliv na výkon či nižší denní nájezd autobusů.
V průměru najede jeden autobus necelých 100 km denně. Výhodou elektrobusu je oproti dieselovému autobusu zejména tišší provoz, plynulejší rozjezd i brzdění a výrazně lepší akcelerace. Zároveň je e-bus technologicky méně náročný na servis a opravy než spalovací motor. Navíc je provoz elektrobusů ekologicky šetrný, protože nepoužívají konvenční paliva, čímž přispívají k ochraně životního prostředí a napomáhají zlepšovat kvalitu vzduchu ve městě. ČEZ se v roce 2016 stal hlavním partnerem projektu společností Passerinvest Group a Arriva, které v kyvadlovém provozu na tzv. linkách BB nasadily kromě autobusů i dvojici elektrobusů značky SOR. Pravidelný příspěvek na provoz elektrobusů je vyjádřením podpory ČEZ rozvoji elektrického pohonu v České republice a současně i odpovědnosti za bezemisní dopravní obslužnost lokality Brumlovka, kam denně dojíždějí tisíce zaměstnanců.