Ford se vydává na své dosud největší dobrodružství – nový elektrický Explorer se v rámci nejnovější reklamní kampaně spojil s trhákem letošního léta, filmem Indiana Jones a nástroj osudu z produkce studií Disney a Lucasfilm. V nové kampani, která odkazuje na ikonické záběry a slavnou hudbu z legendární filmové série, se elektrický crossover vydává na dobrodružnou cestu napříč kontinentem. Ve vedlejší roli se mihne i jistá velmi známá silueta. Kampaň byla ve vybraných evropských zemích spuštěna 12. června, před uvedením filmu do evropských kin. Představuje dobrodružství Exploreru v televizní, sociální, digitální, rozhlasové i outdoorové reklamě.
V pátém a závěrečném díle série Indiana Jones se v titulní roli opět představí Harrison Ford. Dalšími hvězdami nového filmového dobrodružství jsou Phoebe Waller-Bridge, Mads Mikkelsen a Antonio Banderas. Partnerství vzniklo s cílem využít historii filmové série s Indianou Jonesem ke zvýšení povědomí o novém Fordu Explorer. Nový Explorer navazuje na tradici několika generací a pro Evropu byl přetvořen v plně elektrický crossover střední třídy. Kombinuje německou konstrukční školu s výrazným americkým stylem a přináší design připravený na dobrodružství ve spojení s vynikající digitální uživatelskou zkušeností. Poháněn je výhradně elektřinou a jeho baterii lze nabít z 10 na 80 % maximální kapacity za pouhých 25 minut.
K nejzajímavějším prvkům výbavy patří 15" dotyková obrazovka systému SYNC Move 3, kterou lze naklápět v rozsahu až 30 stupňů. Za ní se pak nachází tajná schránka My Private Locker, která je jako stvořená k ukrytí mapy pokladu před nepovolanýma očima. 17l schránka MegaConsole mezi předními sedadly pojme 15" notebook nebo vzácný artefakt. Cestovatelská influencerka Lexie Alfordová, kterou znají miliony lidí pod přezdívkou Lexie Limitless, se ještě letos vydá v elektrickém Fordu Explorer na cestu kolem světa, aby demonstrovala jeho potenciál. Příjem rezervací na nový Explorer je již otevřen, dodávky zákazníkům budou zahájeny v roce 2024.