První elektrické kombi od Volkswagenu bude stát na základech nedávno představeného modelu ID.7. Již dříve jsme vám přinesli první jízdní dojmy a nyní se na svět dostalo video, na němž je vidět odvozená verze Variant. Ta se proháněla v běžném provozu. Jak vidno, výrobce se tentokrát příliš neobtěžoval s nějakou větší kamufláží černě zbarveného prototypu. Hlavní předností finální verze má být mnohem větší praktičnost, která chystaný Volkswagenu ID.7 Variant odliší od většiny současných modelů. Základem má být bohatý vnitřní prostor a ani dojezd neskončí v kolonce „tragédie“.
Standardní provedení ID.7 je známé svým působivým koeficientem aerodynamického odporu vzduchu Cx 0,23. To zaručuje dojezd vysoce přes 600 km, čímž poráží drtivou většinu konkurentů. U verze kombi se samozřejmě očekává mírný pokles, hlavně kvůli potenciálnímu zvýšení hmotnosti. V nabídce se mají objevit dvě verze, přičemž lišit se mají odlišnou kapacitou baterie a taktéž pohonem předních/všech kol. Model ID.7 se má podívat taktéž na americký trh. Právě tam by mohlo provedení Variant zabodovat. Ke světové premiéře novinky má dojít na začátku příštího roku, a tak má Volkswagen plné práce s finálními testy a vychytáváním nedostatků.
Technické parametry Volkswagen ID.7 Pro S
Kompletní specifikaceKonstrukce | liftback, 4 961 × 1 862 × 1 538 mm, 2 122 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 210 kW, 286 koní, točivý moment: 550 Nm |
Baterie | 91 kWh (86 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 200 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: ? kWh / 100 km, dojezd: 709 km |
Cena od | 1 578 900 Kč |
Opravte mě, asi neumím počítat , ale jaksi mne vychází 86/17.2 je 5. Tedy 500 km