Největším tahákem nabídky faceliftované DS 7 je nová vrcholná motorizace. Ta už si neříká 1.6 PureTech Plug-in Hybrid, ale jednoduše E-Tense. A číslo 360 značí, jakým disponuje výkonem. Proti verzi E-Tense 300 zlepšila zrychlení 0–100 km/h z 5,9 na 5,6 s, nejvyšší rychlost 235 km/h se nezměnila. Narostla však hmotnost základní verze o 70 kg, takže povyrostla i normovaná spotřeba z 1,2 na 1,8 l/100 km. To však zřejmě souvisí s faktem, že E-Tense 360 je vyhrazena pro vyšší linie, zatímco E-Tense 300 můžete získat i do těch základních. Standardem pro všechny motorizace je osmistupňový automat EAT8, pro PHEV pak proaktivní adaptivní podvozek Active Scan Suspension.
DS za svůj model 7 požaduje po faceliftu o něco více, avšak částečně je to kompenzováno lepší výbavou. Ceník začíná na 1 100 000 Kč za diesel 1.5 BlueHDI 130 v základní linii Bastille, startovní plug-in hybrid E-Tense 225 s pohonem předních kol ve stejné linii začíná na 1 450 000 Kč. Dále už je matematika jednoduchá; za E-Tense 300 s pohonem všech kol doplatíte dalších 150 000 Kč, pokud zatoužíte po vrcholné E-Tense 360, připravte si dalších 145 000 Kč a ještě 70 tisíc Kč za rozdíl mezi základní linií Bastille a prostřední Performance Line +, která je startovní pro vrcholnou motorizaci. Tabulku uzavírá opulentní linie Opera, která s nejsilnějším pohonem vyjde na 2 050 000 Kč.
Technické parametry DS 7 E-Tense 4×4 360
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 593 × 1 891 × 1 625 mm, 1 895 kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 265 (147 + 163) kW, 360 (200 + 222) koní, točivý moment: 520 Nm |
Baterie | 14,2 kWh |
Nabíjení | palubní: 7,2 kW, konektory: Mennekes |
Spotřeba | ? + 57 |
Cena od | 1 880 000 Kč |