Slovenská pobočka DPD provozuje v rámci čtyřletého projektu, zahájeného v červenci 2021, v tuto chvíli již 60 elektromobilů. Začínala s nenáročným nočním nabíjením vozidel z 230V zásuvek, jenže s plánovaným příchodem dalších tří fází projektu nároky na dobíjení porostou. S elektroauty se tu, jako u vůbec prvního depa DPD vůbec, počítalo už od jeho výstavby. Proto se posilování infrastruktury obejde bez velkých stavebních úprav. Finální stav bude čítat 136 dobíjecích míst, právě dokončená první fáze přinesla 17 střídavých nabíjecích stojanů po dvou konektorech, tedy celkem 34 nabíjecích bodů s výkonem 22 kW. Nechybějí ani dvě zákaznické stanice DC/24 kW.
Depo vlastní 370kW trafostanici pro třídicí linky, pro dobíjení hodlají rozšířit kapacitu o dalších 350 kW. To je samozřejmě méně, než bude činit součet maximálního výkonu jednotlivých bodů, proto bude spotřebu inteligentně řídit dynamic load management ChargeUp CPO. Jinak by celou kapacitu vyčerpalo jediné stanoviště, kde by se elektromobily dobíjely deseti kilowatty. Takto bude výkon dynamicky distribuován mezi jednotlivé dobíjecí body podle aktuálního zatížení a dostupné síťové kapacity.