Máloco rozvířilo vody fanouškovských diskuzí tolik, jako když vyšlo najevo, že Ford chystá elektrický Mustang Mach-E. Jenže zatímco dostupný pony car s klusajícím koněm ve znaku zůstal pořád stejný a elektrická verze se stala jakýmsi zvýšeným a zkráceným křížencem, o němž se mohou skalní stále domnívat, že to žádný Mustang není, teď se chystá pořádná rána přímo do srdce. Šéf General Motors Mark Reuss totiž na svém profilu na síti LinkedIn osobně oznámil toto: „GM v budoucnu nabídne elektrifikovanou a plně elektrickou Corvettu na bázi Ultium, ve skutečnosti to bude už příští rok.“ Takže ani samotná ikona amerických supersportů neodolala.
Tentokrát už žádné předstírání, že ta bzučící věc ve stejné karoserii vedle bublajícího Small Blocku neexistuje. Flotilové limity se nevyhýbají ani legendám a výrobce bude své zákazníky bezpochyby intenzivně tlačit, aby právě elektrifikované verze tvořily čím dál větší procento prodejů. Proto přichystal další novinku, po které sice konzervativcům zhořkne večerní panák bourbonu, avšak je zřejmě nevyhnutelná. Elektrická Vette totiž bude zabírat všemi čtyřmi. I její benzinové verze ostatně umějí dosáhnout takových výkonů, že by si čtyřkolku zasloužily už dávno. Zejména, když se při uvedení generace C8 v roce 2019 tradiční dvouventilový osmiválec 6.2 OHV přestěhoval před zadní nápravu.
Nic bližšího v tuto chvíli nevíme, kromě toho, že General Motors si dal už před časem zaregistrovat ochrannou známku E-Ray a že se zavázal v roce 2035 vyrábět už pouze lokálně bezemisní vozidla. A to znamená v případě Corvetty jediné.