Ještě v roce 2018 prohlásil technický ředitel Lamborghini Maurizio Reggiani, že cílem jeho značky je dodávat supersportovní auta, a to se neslučuje s bateriovým pohonem ve smyslu dostatku výkonu a energie. Jenže od té doby se zrodilo několik pekelně rychlých elektromobilů kalibru Tesly Roadster či dokonce vnitrokoncernového soupeře Volkswagenu ID.R. Ten ostatně poslouží svéhlavé automobilce ze Sant'Agaty Bolognese možná i více než jen jako prostá inspirace.
Automobilka každopádně podle electrek.co oznámila oficiální plán elektrifikace. I když v první fázi půjde především o hybridy, ve druhé polovině současné dekády dojde i na plně bateriový pohon. A s tím se pojí vize čtvrté modelové řady. Technické inovace mají opět zajistit nekompromisní výkon a pozici na vrcholu svého segmentu. Tedy zhruba to, oč zároveň usilují i všichni konkurenti. Jenže zástupci Lamborghini to umějí vyjádřit poeticky. Plán společnosti pro budoucnost prý představuje souhvězdí a tou nejjasnější metou na vrcholu cesty má být právě nový elektromobil, symbolizovaný nejzářivější hvězdou Cor Tauri, neboli býčí srdce. Dost možná je nám tím naznačován i budoucí název nového superelektromobilu. Generální ředitel Lamborghini Stephan Winkelmann k tomu dodal, že půjde přinejmenším o 2+2sedadlové auto a že si v tuto chvíli představuje dvoudveřovou karoserii, nicméně finální rozhodnutí prý ještě nepadlo. Vývoj už byl každopádně zahájen.
Začít s vývojem elektromobilu na čistém papíru v roce 2021 vypadá jako křížek hodně dlouho po funuse. Jenže Lamborghini má výhodu v takzvaných koncernových synergiích. S trochou nadsázky může sáhnout do regálu například pro již vyvinutou platformu PPE, na níž už jezdí Porsche Taycan či Audi e-Tron GT, a také pro know-how obou společností, aktuálně v elektromobilitě silně angažovaných. S takovou pomocí má šanci dohnat zpoždění, jinak bychom dost možná za deset, patnáct let udělali křížek my, za další zaniklou slavnou značkou.