Daimler investuje nejen do elektrifikace, ale má také své vodíkové auto a ani po stránce autonomního řízení na tom není špatně. Ostatně nyní Daimler oznamuje větší zainteresování své dceřinné společnosti Freightliner, jejíž model Cascadia později v letošním roce dostane k dispozici autonomní řízení druhé úrovně. První takto vybavený vůz je k vidění na veletrhu CES v Las Vegas. Daimler také oznámil investici 500 milionů eur (12,8 miliardy korun) do autonomního řízení čtvrté úrovně. Německý výrobce by rád do konce tohoto desetiletí měl na silnici plně automatizovaná nákladní vozidla.
Systém, který bude Freightliner Cascadia využívat, je kombinace adaptivního tempomatu a systému pro udržování v jízdním pruhu, který se opírá o kamery a radary, díky kterým auto může samostatně zrychlovat a zpomalovat ve všech rychlostech.
Daimler také vytvořil 200 nových pracovních míst. Noví zaměstnanci budou pracovat na vývoji autonomních systémů pro nákladní automobily v Portlandu v Oregonu.